سه آزاد و فرنگی کار کشورمان فینالیست شدند

به گزارش وبلاگ هم نفس به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مسابقات امروز سه نماینده کشورمان به میدان رفتند که نتایج آنها به توضیح زیر است:

سه آزاد و فرنگی کار کشورمان فینالیست شدند

کشتی آزاد:

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در ملاقات نخست با نتیجه 10 بر صفر خوتچویا از گرجستان را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل انگستروم از سوئد با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل زوتان اوتیموف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی ملاقات فینال شد. گلیج در ملاقات فینال به مصاف مامد ابراگیموف از قزاقستان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می گردد، امین طاهری در گروه ب مقابل اسلام آدیزوف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به فزونی دست یافت وی در کشتی بعد و برای سرگروهی با نتیجه 15 بر 4 آلکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در ملاقات نیمه نهایی مقابل آنیل کلیچسالیان نفر دوم گروه الف از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به ملاقات فینال راه یافت. وی در ملاقات فینال به مصاف خوزه دیاز از ونزوئلا می رود.

کشتی فرنگی:

در وزن 60 کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل سیراشکی از بلغارستان با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل احمت اویار از ترکیه با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت و راهی ملاقات فینال شد. حریف وی در این ملاقات دیچر کاستاندا از کلمبیا است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سه آزاد و فرنگی کار کشورمان فینالیست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه آزاد و فرنگی کار کشورمان فینالیست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید