سولدو: بقیه بازیکنانم به عباس زاده ارجحیت داشتند، کوشش می کنیم فرایند خوب مان را ادامه دهیم

به گزارش وبلاگ هم نفس، سرمربی تراکتور تبریز گفت: شاید از لحاظ امتیازگیری خوب نبوده ایم، اما کوشش می کنیم فرایند خوب خود را ادامه دهیم و کیفیت بهتری داشته باشیم.

سولدو: بقیه بازیکنانم به عباس زاده ارجحیت داشتند، کوشش می کنیم فرایند خوب مان را ادامه دهیم

به گزارش وبلاگ هم نفس از تبریز، زونیمیر سولدو در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های تراکتور تبریز و نساجی مازندران گفت: بازیکنان را برای این بازی آماده نموده ایم و ملاقات سختی خواهیم داشت. نساجی تیم خوبی است، امتیازات خوبی به دست آورده و چند بازیکن باتجربه دارد که چند سال است در لیگ برتر بازی می نمایند.

وی اضافه نمود: از فرایند بازیکنان در ملاقات قبلی راضی هستم و آنها فرایند خوبی داشته اند، اما شاید از لحاظ امتیازگیری راضی نباشم؛ به ویژه در آخرین بازی در شیراز. امیدوارم فرایند خوب خود را ادامه دهیم و کوشش کنیم امتیازات بیشتری در لیگ برتر به دست بیاوریم تا شرایط خود را در جدول تثبیت کنیم.

سولدو در پاسخ به این پرسش که چرا بعضی بازیکنان اصلی تراکتور مانند محمد عباس زاده کمتر در ترکیب این تیم به میدان می فرایند، مطرح نمود: من برای تیم کار می کنم، نه برای نفر. علیه هیچ کسی کار نمی کنم و می خواهم بازیکن در خدمت تیم باشد. عباس زاده بازیکنی باتجربه و خوب است، اما بازیکنانی که در اختیار دارم، به عباس زاده ارجحیت داشتند. به همین دلیل برای ملاقاتهای قبلی انتخاب شدند. من علیه خودم و تیم کار نمی کنم و از بازیکنان آماده تر استفاده کردم.

سرمربی تراکتور در مورد آنالیز نساجی و نیز ضعف نماینده تبریز در پُست دفاع راست اظهار داشت: نه فقط برای بازی با نساجی، بلکه همه رقبا را پیش از مسابقه آنالیز و نقاط ضعف و قوت حریفان را آنالیز کردیم. در هر مسابقه شناخت خوبی به بازیکنان می دهم. از زمانی که آمدم، تراکتور یک مدافع راست داشته و زمانی که تیم بسته شده، در این موضوع فکر خوبی نشده است. هنوز نتوانسته ایم جایگزین خوبی پیدا کنیم و کوشش می کنیم این مشکل رفع گردد.

سولدو در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتور با نفرات فعلی می تواند از اعتبار فوتبال تبریز دفاع کند یا خیر، توضیح داد: من نفرات فعلی را در اختیار دارم و پیش بینی اینکه بازیکنی جذب می کنیم یا خیر، بسیار سخت است. شرایط باید مهیا گردد، اما بازی با نساجی از همه چیز مهم تر است و در این مسابقه باید تمرکز کاملی داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم باشگاه اجازه بدهد بازیکنان جدیدی جذب کنیم.

وی با تمجید از شرایط فعلی تراکتور گفت: اکنون در فرایند خوبی هستیم و شرایط تاکتیکی تیم بهتر می گردد. شاید از لحاظ امتیازگیری خوب نبوده ایم، اما کوشش می کنیم فرایند خوب خود را ادامه دهیم و کیفیت بهتری داشته باشیم. چند بازیکن باید به تراکتور اضافه شوند. نساجی چند بازیکن باتجربه دارد و بازی سختی خواهیم داشت. جنگ واقعی در وسط زمین خواهد بود و شاید انگیزه خاصی را در این مسابقه دنبال کنیم. با همین انگیزه و بازی درگیرانه می توانیم به چیزی که می خواهیم، برسیم.

سرمربی تراکتور در مورد غایبان تیمش در این مسابقه مطرح نمود: یکی دو بازیکن مصدومیت جزیی دارند و امیدوارم به ملاقات با نساجی برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولدو: بقیه بازیکنانم به عباس زاده ارجحیت داشتند، کوشش می کنیم فرایند خوب مان را ادامه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولدو: بقیه بازیکنانم به عباس زاده ارجحیت داشتند، کوشش می کنیم فرایند خوب مان را ادامه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید