رجحان تیم ملی فوتبال مقابل قرقیزستان

به گزارش وبلاگ هم نفس، تیم ملی جوانان ایران نخستین ملاقات خود مقابل قرقیزستان را، در رقابت های مقدماتی قهرمانی با پیروزی به خاتمه رساند.

رجحان تیم ملی فوتبال مقابل قرقیزستان

تیم های ملی جوانان ایران و قرقیزستان عصر امروز در اولین ملاقات از چارچوب رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر ملی پوشان کشورمان به خاتمه رسید.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی این ملاقات را تهاجمی را آغاز کردند و در دقیقه دوم، ضربه عرفان قربانی به تیرک دروازه قرقیزستان اصابت کرد. تیم حریف که از امتیاز میزبانی بهره می برد در شوک آغاز خوب ایران نهاده شد. جوانان ایران توپ و میدان را در اختیار گرفتند، اما حریف با دفاعی همه جانبه، مانع گلزنی ملی پوشان جوان شد.

در ادامه حملات تیم ملی، ابتدا در دقیقه 31 شوت زیبای عرفان قربانی را سنگربان قرقیزستان به خوبی مهار کرد و یک دقیقه بعد ضربه فرهاد زاوشی دوباره به تیرک حریف برخورد کرد. در ادامه نیمه نخست هم حملات تیم ملی با بدشانسی به گل نرسید تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به خاتمه برسد.

در نیمه دوم هم ملی پوشان ایران مثل نیمه نخست بازی را تهاجمی آغاز کردند تا اینکه حملاتشان در دقیقه 71 جواب داد. جایی که امین حزباوی کاپیتان تیم ملی روی ارسال علی اکبر رنجبر از ضربه ایستگاهی، دروازه میزبان زا باز کرد. در ادامه شاگردان مرفاوی بازی را اداره کردند و توانستند در خاتمه سه امتیاز بسیار با ارزش را از پیکار با قرقیزستان کسب نمایند.

تیم ملی در دومین بازی خود در این رقابت ها آدینه از ساعت 16:00 به وقت محلی (14:30 به وقت تهران) به مصاف تیم ملی جوانان برونئی می رود که در بازی نخست با 5 گل از امارات مغلوب شد.

وبلاگ هم نفس ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رجحان تیم ملی فوتبال مقابل قرقیزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان تیم ملی فوتبال مقابل قرقیزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید