صعود تاریخی تیم والیبال سایپا در آسیا با 2 مازندرانی

به گزارش وبلاگ هم نفس، سایپا تهران با سود بردن از 2 مازندرانی به جمع 4 تیم برتر مسابقات والیبال جام باشگاه های بانوان آسیا صعود کرد.

صعود تاریخی تیم والیبال سایپا در آسیا با 2 مازندرانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ هم نفس از ساری،سایپا تهران با سود بردن از مونا خواجه کلایی بابلسری و سودابه باقرپور بابلی به نام اولین ایرانی به جمع 4 تیم برتر مسابقات والیبال جام باشگاه های بانوان آسیا صعود کرد.

نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم ژتیزو قزاقستان قرار گرفت و با شکست 3 بر صفر این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت ها راه یافت.

تیم سایپا در چهارمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی باشگاه های زنان آسیا به دومین برد خود دست یافت تا چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی حریف تیم آلتای دیگر نماینده قزاقستان شود.

قهرمان لیگ برتر بانوان ایران که در گروه B مسابقات قرار داشت، در 2 بازی دور مقدماتی مغلوب تیم های سوپریم چونبری تایلند و آلتای قزاقستان شد، ولی در سومین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف ریبیسکو فیلیپینز فیلیپین رفت و 3 بر 1 این تیم را شکست داد.

سایپا با کسب این پیروزی، سه امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول گروه B باقی ماند تا حریف تیم ژتیزو قزاقستان، تیم دوم گروه A در مرحله ضربدری و حذفی شود.

این صعود تاریخی در حالی رخ داد که مونا خواجه کلایی بابلسری و سودابه باقرپور بابلی در ترکیب ثابت تیم سایپا به میدان رفتند و عملکرد خوبی داشتند.

بیست ویکمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا به میزبانی شهر ناخون راتچاسیما تایلند در حال برگزاری است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صعود تاریخی تیم والیبال سایپا در آسیا با 2 مازندرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تاریخی تیم والیبال سایپا در آسیا با 2 مازندرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید