شانس کم پاری سن ژرمن برای حفظ مسی و راموس

به گزارش وبلاگ هم نفس، برنامه های باشگاه پاری سن ژرمن برای پنجره جابجایی تابستانی پیش رو به نگرانی های آنها در خصوص تحریم های بیشتر از سوی یوفا به خاطر بازی جوانمردانه مالی بستگی دارد، این در حالی است که مدیران این باشگاه فرانسوی قبلاً با جریمه 60 میلیون یورویی از سوی یوفا روبرو شده بودند که پرداخت رقم زیادی از این جریمه سال گذشته به حالت تعلیق عایدی. در نتیجه تمدید قرارداد سرخیو راموس و لیونل مسی که قرارداد هر دوی آنها در خاتمه فصل جاری منقضی می گردد، با وجود مذاکرات باشگاه با مدیر برنامه های هر دو بازیکن عملی به نظر نمی رسد.

شانس کم پاری سن ژرمن برای حفظ مسی و راموس

طبق گزارش امروز (پنجشنبه) روزنامه فرانسوی اکیپ چاپ پاریس؛ باشگاه پاری سن ژرمن مایل است هم مسی و هم راموس را در این تیم نگه دارد، اما نه با دستمزد فعلی. در حال حاضر مسی 35 ساله ماهیانه 3.375 میلیون یورو و راموس ماهیانه 791.600 یورو از پاری سن ژرمن دریافت می نمایند و ایده کاهش قابل توجه دستمزد خود را هم مدنظر ندارند.

گفته می گردد که هر دوی آنها از عربستان سعودی پیشنهاداتی دریافت نموده اند. باشگاه الهلال در حال مذاکره با خورخه مسی (پدر و مدیر برنامه های لیونل) بوده و آماده است تا دستمزد بیشتری نسبت به دستمزد کریستیانو رونالدو در النصر به این فوق ستاره آرژانتینی بپردازد. در همین حال راموس پیشنهادی از عربستان (گفته می گردد الهلال به او پیشنهاد داده) دریافت نموده که به موجب آن در طول دو فصل 30 میلیون یورو در سال، چهار برابر دستمزد او در PSG، عایدی خواهد داشت.

اگرچه راموس این فصل نشان داده که هنوز هم می تواند بازیکنی تأثیرگذار برای پاری سن ژرمن باشد، پاریسی ها قرار است تا چند ماه دیگر از میلان اشکرینیار مدافع فعلی اینتر رونمایی نمایند. از سوی دیگر، به نظر می رسد مسی به گزینه جدایی متمایل شده است و پاری سن ژرمن بعید به نظر می رسد کوشش بیشتری برای حفظ او انجام دهد، چون با یوفا توافق نامه ای برای بهبود شرایط مالی خود در طول سه سال پیش رو امضا نموده است.

با وجود حضور امباپه در مرکز پروژه PSG و اعتبار قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن تا سال 2027، برنده هفت توپ طلا محتمل ترین گزینه برای ترک این تیم از بین سه ستاره خط حمله PSG است.

منبع: فرارو

به "شانس کم پاری سن ژرمن برای حفظ مسی و راموس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس کم پاری سن ژرمن برای حفظ مسی و راموس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید