شکست ناامیدکننده ایران مقابل ازبک ها، حسرت المپیک از نیم قرن می گذرد؟

به گزارش وبلاگ هم نفس، ملاقات دو تیم ملی امید ایران و ازبکستان با پیروزی ازبک ها به خاتمه رسید تا کار صعود شاگردان عنایتی به المپیک به اما و اگر کشیده گردد.

شکست ناامیدکننده ایران مقابل ازبک ها، حسرت المپیک از نیم قرن می گذرد؟

به گزارش ایسنا، دو تیم ملی امید ایران و ازبکستان در یک ملاقات سرنوشت ساز از گروه E رقابت های مقدماتی زیر 23 ساله های جام ملت های آسیا از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف هم رفتند که این ملاقات با پیروزی یک بر صفر ازبک ها به خاتمه رسید.

نیمه اول این ملاقات بدون گل به خاتمه رسید و دو تیم نتوانستند در گلزنی پیروز عمل کند.

با آغاز نیمه دوم ایران به وسیله مهدی هاشم نژاد توانست یک گل به ثمر برساند اما داور اعلام آفساید کرد.

گل اول ازبکستان: در دقیقه 47 فیض الله اف پشت مدافعان ایران صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک توانست دروازه خالدآبادی را بازی کند.

امیدهای ایران پس از دریافت گل نتوانست موقعیت خطرناک جدی روی دروازه ازبکستان ایجاد کند و در مقابل تیم میزبان در چند صحنه تا آستانه گلزنی پیش رفت اما پیروز نبود.

این ملاقات در نهایت با پیروزی ازبکستان به خاتمه رسید تا ازبک ها با 9 امتیاز به جام ملت های زیر 23 سال آسیا صعود نمایند. ایران با شش امتیاز در رده دوم گروه E نهاده شد و باید منتظر برگزاری ملاقاتهای خاتمهی امروز باشد. تنها چهار تیم در یازده گروه این رقابت ها به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود می نمایند که با شکست برابر ازبکستان، شانس ایران برای صعود به دور نهایی انتخابی المپیک کمرنگ شد.

منبع: فرارو

به "شکست ناامیدکننده ایران مقابل ازبک ها، حسرت المپیک از نیم قرن می گذرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ناامیدکننده ایران مقابل ازبک ها، حسرت المپیک از نیم قرن می گذرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید