صعود تاتنهام به دور بعد، پیروزی ناپولی و رم بر حریفان

به گزارش وبلاگ هم نفس، هفته چهارم رقابت های لیگ اروپا با برد تاتنهام، ناپولی و رم به خاتمه رسید.

صعود تاتنهام به دور بعد، پیروزی ناپولی و رم بر حریفان

به گزارش وبلاگ هم نفس به نقل از خبر ورزشی، در هفته چهارم لیگ اروپا، تاتنهام به بردی راحت رسید و ناپولی در نخستین بازی بعد از درگذشت دیگو مارادونا برنده شد، در حالی که رم هم پیروز از میدان بیرون رفت.

تاتنهام در ملاقاتی از گروه J پیروز شد 4 گل به لودوگورتس بزند. وینیسیوس در دقایق 16 و 34، وینکس در دقیقه 63 و لوکاس در دقیقه 73 برای اسپرز گل زدند. تاتنهام با این برد 9 امتیازی شد و کنار آنتورپ صدرنشین نهاده شد.

ناپولی هم در شبی که تحت تأثیر درگذشت اسطوره شان دیگو مارادونا بودند، در ملاقاتی از گروه F با 2 گل از سد ریکا گذشت. آناستاسیو در دقیقه 41 (گل به خودی) و لوسان در دقیقه 75 گل های ناپولی را زدند. پارتنوپی با 9 امتیاز صدرنشین این گروه شد.

رم هم در دیگر ملاقات مهم امشب از گروه A با 2 گل میزبانش کلوژ را برد. دبلجو در دقیقه 49 (گل به خودی) و ورتو در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی گل های رم را زدند. جالوروسی با این برد 10 امتیازی شد و صعودش را قطعی کرد.

در یکی دیگر از بازی های حساس امشب هم در گروه D رنجرز و بنفیکا به تساوی 2-2 رسیدند. آرفیلد و روفه در دقایق 7 و 69 برای تیم جرارد گل زدند و بردشان را با گل های راموس و پیزی در دقایق 78 و 81 از دست دادند. رنجرز و بنفیکا با 8 امتیاز در رده های اول و دوم این گروه هستند.

نتایج سایر ملاقات ها

دانداک 1- راپید وین 3

نیس 1 - اسلاویا پراگ 3

استاندارد لیژ 2 - لخ پوزنان 1

گرانادا 2 - اومونیا 1

آیندهوون 3 - پائوک 2

آلکمار 0 - رئال سوسیداد 0

منبع: جام جم آنلاین

به "صعود تاتنهام به دور بعد، پیروزی ناپولی و رم بر حریفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تاتنهام به دور بعد، پیروزی ناپولی و رم بر حریفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید