ندود: خرید مهاجم تازه در ژانویه؟ تضمینی نیست

به گزارش وبلاگ هم نفس، نایب رئیس باشگاه یوونتوس هیاهویی که درباره اضافه شدن یک ستاره بزرگ به خط حمله این تیم شکل گرفته است را کم اهمیت جلوه داد.

ندود: خرید مهاجم تازه در ژانویه؟ تضمینی نیست

به گزارش وبلاگ هم نفس، در روزهایی که رسانه های ایتالیایی درباره گزینه های تیم فوتبال یوونتوس برای تقویت خط حمله این تیم برآورد و امید پیوستن مهاجمی مانند دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا به بانوی پیر را در دل هواداران بیانکونری زنده کرده اند، پاول ندود نایب رئیس باشگاه اعلام کرد الزاماً قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد.

آمار گلزنی یوونتوس از زمان جدایی کریستیانو رونالدو دچار افت محسوسی شده و تنها بازیکنی که باشگاه به جای او جذب کرده، مهاجم ایتالیایی سابق خود مویزه کین بوده که آمار او هم چنگی به دل نمی زند.

پاول ندود در حاشیه بازی شب گذشته یوونتوس در خانه ونتزیا که با تساوی یک - یک تمام شد، در پاسخ به این سوال که آیا صعود بانوی پیر به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می تواند انگیزه ای برای سرمایه گذاری باشگاه جهت تقویت تیم در بازار ژانویه شود، گفت: ممکن است اما هیچ ضمانتی هم وجود ندارد. ما باید راهی برای ثبات دادن به عملکرد و نتایج مان پیدا کنیم اما می دانیم که در این راستا چه سختی هایی وجود دارد.

ندود در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه آیا لازم نبود باشگاه به جای کریستیانو رونالدو یک مهاجم بزرگ و کارکشته جذب کند، گفت: موافقم. از نظر تعداد گل ما ضعیف تر از حد انتظارمان کار کرده ایم اما خب در عین جال بازیکنانی هجومی مانند فدریکو کیه زا و فدریکو برناردسکی را داریم که می توانند در طول سال 10 تا 15 گل بزنند. این درست که ما بازیکنی را از دست داده ایم که در هر فصل 30 گل می زد اما اگر همین بازیکنانی که داریم به آماری که پتانسیلش را دارند نزدیک شوند، آن وقت شانس بالا رفتن ما در جدول بهتر خواهد شد.

نایب رئیس باشگاه یوونتوس در پاسخ به این سؤال که آیا شایعه پیوستن مائورو ایکاردی، مهاجم نیمکت نشین پاری سن ژرمن به بانوی پیر صحت دارد، عنوان نمود: پنجره جابجایی ژانویه زمان آسانی برای خرید بازیکن نیست. من فکر می کنم که ما باید روی گرفتن بهترین بازیکن از مهره های فعلی کار کنیم و به آنها اعتماد به نفس بدهیم. باید به کارمان خودمان برای بالا بردن سطح عملکرد آنها ادامه دهیم. نمی گویم که خرید بازیکن در ژانویه غیرممکن است. باید دید که آیا در ژانویه گزینه ای پیدا خواهد شد یا نه اما ما کلی بازیکن جوان داریم که فقط به کمی فرصت بیشتر نیاز دارند تا بتوانند تأثیر واقعی بر عملکرد تیم بگذارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ندود: خرید مهاجم تازه در ژانویه؟ تضمینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ندود: خرید مهاجم تازه در ژانویه؟ تضمینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید