مویزه کین برای عقد قرارداد با یوونتوس وارد تورین شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، باشگاه یوونتوس در آستانه عقد قرارداد با بازیکنان سابق خود قرار گرفت تا جای خالی رونالدو را پر کند.

مویزه کین برای عقد قرارداد با یوونتوس وارد تورین شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، مویزه کین مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال اورتون برای عقد قرارداد با یوونتوس شب گذشته (شنبه) وارد تورین شد و امروز با انجام تست پزشکی اش در این شهر، قراردادش را امضا خواهد کرد.

قرارداد یووه با بازیکن سابقش که دو سال پیش از این تیم جدا شد و به اورتون پیوست، قرضی به مدت دو سال با بند خرید قطعی است. کین 21 ساله که محصول آکادمی باشگاه یوونتوس است، سال 2019 با قراردادی به ارزش 27.5 میلیون یورو به اورتون پیوست اما هرگز نتوانست در این تیم خوش بدرخشد. البته در مقطع کوتاهی که برای پاری سن ژرمن به صورت قرضی بازی کرد این اتفاق رخ داد و او در 41 بازی برای پاری سن ژرمن 17 گل زد.

یوونتوس در صورت رضایت از عملکرد مویزه کین می تواند با پرداخت رقمی بین 20 تا 25 میلیون یورو او را بخرد. بند خرید قطعی مویزه کین اختیاری است اما در صورت تحقق یک سری شروط به بند خرید اجباری تبدیل می شود.

مویزه کین به نام جانشین رونالدو به یوونتوس ملحق می شود اما انتظار می رود که یووه یک مهاجم دیگر را هم به خدمت بگیرد. این در حالیست که تنها دو روز به انتها بازار جابجایی به جای مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مویزه کین برای عقد قرارداد با یوونتوس وارد تورین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مویزه کین برای عقد قرارداد با یوونتوس وارد تورین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید