عنایتی: مساوی به درد هیچ کس نمی خورد

به گزارش وبلاگ هم نفس، سرمربی تیم فوتبال طرفدار می گوید تساوی در ملاقات با آلومینیوم اراک به درد هیچ یک از دو تیم نمی خورد.

عنایتی: مساوی به درد هیچ کس نمی خورد

به گزارش وبلاگ هم نفس، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال طرفدار در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش با آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل تیم اراک داریم. امیدوارم فردا بازی جانداری را مشاهده کنیم. فکر می کنم مساوی به درد هیچ کدام از تیم ها نمی خورد. شرایط نسبت به نیم فصل اول حساس تر شده است. می دانیم با چه تیم خوبی بازی داریم. این تیم شرایط خوبی دارد و بازی های خوبش را دنبال نموده ایم. شاید در این هفته های گذشته نتایج باب میل طرفداران اراکی نیست اما می دانیم این تیم چه شرایط خوبی دارد.

وی با اشاره به سرمربیگری رسول خطیبی در تیم آلومینیوم ادامه داد: دوست خوب من سرمربی آلومینیوم است. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که از موقعیت های بازی استفاده کنیم و دست پر به تهران برگردیم. در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی را تجربه می کنیم. در این برهه شرایط تغییر نموده و با توجه به داشته های خودمان، توانستیم به خودباوری خوبی برسیم. فردا با تمام توان بازی می کنیم که برترین نتیجه را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عنایتی: مساوی به درد هیچ کس نمی خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: مساوی به درد هیچ کس نمی خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید