قیمت پوشاک ایرانی در آستانه نوروز

به گزارش وبلاگ هم نفس، نزدیک عید است و یکی از انتخاب ها برای خرید یک دست لباس زنانه یا مردانه مراجعه به برند های ایرانی است که هم شعبه های نسبتا زیادی دارند و هم با استفاده از فروش اینترنتی می گردد از آن ها خرید کرد. برند هایی مانند سالیان، سله بن و بادی اسپینر این امکان را فراهم نموده اند به شرط اینکه بتوانید از عهده پرداخت هزینه شان بربیایید. در حال حاضر قیمت یک دست لباس مردانه، یعنی شلوار، بلوز و کفش از برند سالیان به طور میانه چهار میلیون می گردد.

قیمت پوشاک ایرانی در آستانه نوروز

به گزارش روزنامه هفت صبح، برای چنین ستی از برند بادی اسپینر باید سه میلیون و 700 هزار تومان پرداخت کرد. در فروشگاه سله بن قیمت ها کمی مقرون به صرفه تر است. با این حساب اگر کسی بخواهد از این فروشگاه یک شلوار پارچه ای و یک پیراهن بخرد باید یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار تومان کارت بکشد. این برند برخلاف دو گزینه قبلی کفش نمی فروشد. یک ست لباس زنامه شامل مانتو، شومیز و شلوار پارچه ای و کفش از سالیان سه میلیون و 700 هزار تومان تمام می گردد. در بادی اسپینر چنین لباس هایی سه میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود. سله بن طبق معمول مقرون به صرفه تر است و قیمت یک شومیز و شلوار و مانتو یک میلیون و 600 هزار تومان است.

اما انتخاب دیگری که وجود دارد، خرید از فروشگاه های اینترنتی است که مختص پوشاک هستند. بانی مد و دیجی استایل جزو شناخته شده ها به حساب می آیند. در دیجی استایل پرفروش ترین مدل های بلوز، شلوار و کفش مردانه، قیمت های زیر 700 هزار تومان دارند و یک ست لباس مردانه در این فروشگاه و از بین لباس های پرهوادار چیزی حدود یک میلیون و 500 هزار تا دو میلیون تومان تمام می گردد. اگر بخواهید سراغ پرفروش های بانی مد بروید برای چنین ستی باید به طور میانه سه میلیون و 500 هزار تومان پرداخت کنید. میانه قیمت ست لباس های زنانه در دیجی استایل یعنی مانتو، شلوار و شومیز دو میلیون و 500 هزار تومان و در بانی مد چهار میلیون تومان است.

خرید یک دست لباس از برند های ایرانی چقدر پول می خواهد؟

سالیان یکی از برند های ایرانی است که می توان به صورت آنلاین یا مراجعه به فروشگاه از آن خرید کرد. پیراهن های کلاسیک مردانه این برند از 600 هزار تومان آغاز می گردد و اگر بخواهید سراغ گران ترین مدل های آن بروید، ممکن است تا نزدیک دو میلیون تومان هم هزینه کنید. این پیراهن ها اغلب ساده یا چهارخانه و راه راه هستند. کسانی که اهل پوشیدن پیراهن کلاسیک نیستند، می توانند پیراهن های ساده و اسپرت را از این برند از 600 هزار تومان تا یک میلیون و 950 هزار تومان بخرند.

این نوع پیراهن ها تنوع زیادی دارند. شلوار های کلاسیک پارچه ای این فروشگاه از 800 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارند. اگر مشتری شلوار های کتان هستید، بهتر است بدانید که قیمت های آن ها فرق دارد و رنج بین یک میلیون و 300 تا دو میلیون و 500 هزار تومان را پوشش می دهند. شلوار جین هم بین یک میلیون و 400 هزار تومان تا یک میلیون و 700 هزار تومان فروخته می گردد. میانه قیمت تی شرت های آستین کوتاه حوالی 500 هزار تومان است. تی شرت های آستین بلند حدودا 700 هزار تومان هستند.

کت های تک مردانه سالیان از سه میلیون و 800 هزار تومان تا پنج میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارند و تنوع آن ها نسبتا زیاد است. این برند کفش هم دارد و 900 هزار تومان تا یک میلیون و 700 هزار تومان هستند. کفش های اسپرت و راحتی قیمت مناسب تری دارند. با این حساب اگر بخواهید یک دست لباس میانه از این برند خریداری کنید باید نزدیک به چهار میلیون تومان هزینه کنید. البته اگر کت هم بخواهید هزینه شما می تواند تا هشت میلیون تومان هم بالا برود.

پیراهن های مردانه بادی اسپینر بین 800 تا یک میلیون تومان قیمت دارند. مدل های آستین کوتاه مقرون به صرفه تر هستند. اگر بخواهید از این برند پولوشرت یا همان تی شرت های آستین کوتاه خریداری کنید باید به طور میانه 700 هزار تومان هزینه کنید. تی شرت های آستین بلند بادی اسپینر نزدیک به 600 هزار تومان قیمت خورده اند که البته بعضی از آن ها با تخفیف نزدیک به 400 و 500 هزار تومان به فروش می روند. اگر بخواهید شلوار جین خریداری کنید، حدودا باید یک میلیون و 300 هزار تومان پول بدهید.

البته مدل هایی که در حراج قرار دارند، حدود 700 تا 900 هزار تومان فروخته می شوند. قیمت شلوار پارچه ای ها یک تا یک میلیون و 200 هزار تومان است که البته اگر مدل های تخفیف خورده را بخواهید می توانید آن ها را با نزدیک به 700 هزار تومان خریداری کنید. شلوار های کتان بادی اسپینر هم همین حدود قیمت دارند. کت های تک این برند را می گردد از یک و نیم میلیون تومان تا سه میلیون تومان خرید. میانه قیمت کفش های بادی اسپینر یک میلیون و 500 هزار تومان است و یک دست لباس مردانه با قیمت میانه در این فروشگاه، سه میلیون و 700 هزار تومان تمام می گردد.

البته به شرط اینکه آقایان سمت خرید کت نروند. وگرنه هزینه شان از این حرف ها بالاتر می رود. اگر برای خرید به فروشگاه سله بن مراجعه کنید، متوجه می شوید که قیمت پلوشرت ها حدود 400 هزار تومان است که طیف وسیعی از رنگ ها را دارد. تی شرت های ساده این برند 300 هزار تومان است. قیمت شلوار های پارچه ای سله بن 500 تا 650 هزار تومان معین شده است. پیراهن های طرح دار آستین بلند که سله بن انواع و اقسامش را دارد، قیمتی بین 400 تا 700 هزار تومان دارند. یک بلوز و شلوار ساده در این فروشگاه نزدیک به یک میلیون تومان تمام می گردد.

اگر برای خرید لباس زنانه به فروشگاهی مانند سالیان سر بزنید، متوجه می شوید که قیمت مانتو های مناسب فصل بهار این برند بین یک میلیون و 300 تا یک میلیون و 700 هزار تومان است. شومیز های کلاسیک را می توان از 600 هزار تا 800 هزار تومان خرید. اگر مشتری شومیز های کژوال باشید، باید به طور میانه 700 هزار تومان هزینه کنید. البته قیمت شومیز های این برند تا یک میلیون و 800 هزار تومان هم بالا می رود. قیمت پیراهن های نسبتا راحتی زنانه سله بن بین 500 تا یک میلیون تومان است.

شلوار های پارچه ای به طور میانه 800 هزار تومان هستند و مدل های طرح دار تا یک میلیون و 600 هزار تومان هم قیمت دارند. این برند فقط یک نوع کفش زنانه دارد که 850 هزار تومان فروخته می گردد. با این حساب اگر کسی بخواهد برای خرید نوروز به این فروشگاه برود، باید به طور میانه سه میلیون و 700 هزار تومان هزینه کند. شومیز های برند بادی اسپینر، بین 600 تا 800 هزار تومان قیمت دارند. اگر بخواهید سراغ مدل های تخفیف خورده بروید می توانید بعضی مدل ها را 400 هزار تومان هم خریداری کنید.

برای خرید پیراهن های مناسب فصل باید 800 تا یک میلیون تومان هزینه کنید. مانتو ها به طور میانه 800 هزار تومان هستند. قیمت شلوار جین های این برند حدود یک میلیون و 300 هزار تومان است و اگر بخواهید شلوار پارچه ای خریداری کنید باید 880 هزار تومان هزینه کنید و شلوار های کتان حدودا یک میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارند. قیمت کفش کتونی بادی اسپینر در حراج نزدیک به 900 هزار تومان است. اگر کالج بخواهید باید نزدیک به یک میلیون و 600 هزار تومان هزینه کنید.

یک دست لباس زنانه در این برند حدودا سه میلیون و 800 تومان تمام می گردد. میانه قیمت مانتو های سله بن 700 هزار تومان است. برای خرید بلوز از این برند که تنوع چندانی هم ندارد؛ باید به طور میانه 500 هزار تومان کنار بگذارید. اگر هوادار دامن هستید می توانید با کمتر از 400 هزار تومان یکی از دامن های سله بن را انتخاب کنید. قیمت شلوار ها بین 600 تا 800 هزار تومان است. یک دست لباس زنانه از این برند حدود یک میلیون و 800 هزار تومان تمام می گردد.

پوشاک پرفروش در فروشگاه های آنلاین

دیجی استایل و بانی مد دو فروشگاه اینترنتی پوشاک هستند که می توانید طیف وسیعی از لباس ها را در آن ها پیدا کنید. اگر سری به بخش مردانه فروشگاه دیجی استایل بزنید متوجه می شوید که بلوز های آستین کوتاه مردانه از برند باینت که 300 هزار تومان قیمت دارند جزو پرفروش ها به حساب می آیند. البته مدل آستین بلند آن ها هم با قیمت 368 هزار تومان مشتری زیادی دارد. برندهایی، چون آریان نخ باف و کیکی راکی هم جزو پرهوادار ها هستند که قیمت تی شرت های مردانه آن ها به 300 هزار تومان نمی رسد.

پرفروش ترین پیراهن های مردانه از برندی با تام ایزی دو است که مدل های ساده ای دارد و 702 هزار تومان فروخته می شوند. کسانی که دنبال پیراهن آستین کوتاه هستند، سراغ کیکی راکی رفته اند و یک مدل ساده را با قیمت یک میلیون و 690 هزار تومان خریده اند. شلوار های مردانه پارچه ای برند زی سا با قیمت 780 هزار تومان در بین خریداران دیجی استایل محبوب هستند. کسانی که می خواهند بیشتر هزینه نمایند سراغ شلوار های کتان اسنشیال رفته اند که یک میلیون و 300 هزار تومان فروخته می شوند.

پرفروش ترین شلوار جین ها از برندی با نام رینگ است که حداقل 700 هزار تومان قیمت دارد. البته مدل های گران تر این برند هم مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند که تا یک میلیون و 50 هزار تومان فروخته می شوند. شلوار 920 هزار تومانی ال سی واکیکی هم جزو مدل هایی به شمار میرود که مورد استقبال مشتریان دیجی استایل قرار گرفته. قیمت کت هایی که خریداران این سایت به سراغ آن ها رفته اند بین 900 تا یک میلیون تومان است.

پرفروش ترین کفش هم یک مدل ساده رسمی طرح چرم است که 380 هزار تومان قیمت خورده. بیشتر کفش های پرهوادار این فروشگاه زیر 400 هزار تومان قیمت دارند و بندی هستند. یک ست لباس مردانه از بین پرهوادار های دیجی استایل بدون احتساب قیمت کت های تک، حدودا یک میلیون و 500 هزار تومان تا دو میلیون تومان تمام می گردد.

اگر سری به بخش مردانه فروشگاه بانی مد بزنید متوجه خواهید شد که پرفروش ترین کفش در این فروشگاه یک کتونی جوتی جینز با قیمت دو میلیون و 500 هزار تومان است که با تخفیف یک میلیون و 175 هزار تومان فروخته می گردد و دو رنگ سفید و مشکی دارد. خریداران از کفش های پیاده روی پاما که قیمتشان نزدیک به 600 هزار تومان است هم استقبال نموده اند.

پیراهن های مردانه جوتی جینز که یک میلیون تومان هستند و با تخفیف 750 هزار تومان فروخته می شوند، از انواع دیگر پیراهن های مردانه پرفروش تر هستند. برند دیگری با نام الوج هم پیراهن هایش 400 هزار تومان است و نظر خریداران را جلب نموده. خریداران بانی مد در مورد شلوار هم دست از سر جوتی جونز برنداشته اند و مدل های کتان را با تخفیف 500 هزار تومانی یک میلیون و 500 هزار تومان خریده اند.

شلوار های جین هم شرایط مشابهی دارند. برند آروما هم که جین و کتان دارد با تخفیف آن ها را یک میلیون تومان می فروشد. پرفروش ترین کت مردانه تک در بانی مد از برند فریولی است که سه میلیون و 800 هزار تومان فروخته می گردد. اگر کسی بخواهد از پرفروش ترین های بانی مد یک دست لباس مردانه بخرد، باید به طور میانه سه میلیون و 500 هزار تومان هزینه کند.

پرفروش ترین تی شرت زنانه در دیجی استایل یک مدل ساده آستین کوتاه از کیکی راکی است که 470 هزار تومان قیمت دارد. برند های افراتین و مون سا هم که تی شرت های زیر 300 هزار تومان دارند پرهوادار هستند. پرفروش ترین مانتو ها انواع ساده و مشکی هستند که زیر 500 هزار تومان فروخته می شوند. کسانی که هزینه بیشتری می نمایند ظاهرا سراغ یک مدل رنگی کیکی راکی رفته اند که بدون تخفیف یک میلیون و 710 هزار تومان قیمت داشته و حالا با تخفیف 80 درصدی 342 هزار تومان فروخته می گردد.

شومیز های ساده سفید و آبی از برند اسنشیال که 565 هزار تومان قیمت دارند، در بخش شومیز پرهوادار هستند. اما یک نگاه کلی به شومیز های پرفروش نشان می دهد که انواع مدل هایی که زیر 500 هزار تومان هستند هم در ردیف پرفروش ها قرار می گیرند. شلوار پارچه ای هایی بین 300 تا 700 هزار تومان با مدل های ساده فروش زیادی دارند. برای جین خریداران بیشتر سراغ مدل های ساده و راسته رفته اند.

برند برنس یک مدل 780 هزار تومانی دارد که بیش از بقیه به فروخته شده است. به طور کلی رنج قیمت شلوار های جین زنانه که مورد پسند خریداران در دیجی استایل قرار گرفته اند 700 هزار تومان تا یک میلیون تومانی هستند. برای کفش، بیشتر مشتری ها سراغ مدل های مناسب پیاده روی رفته اند که کمتر از 500 هزار تومان فروخته می شوند. کفش های پاشنه دار هم با قیمت 600 هزار تومان پرهوادار هستند. یک دست لباس زنانه از بین پرفروش ترین مدل های دیجی استایل بین دو میلیون تا دو میلیون و 700 هزار تومان تمام می گردد.

در بانی مد مانتو های پرفروش مناسب فصل بهار، حدود یک میلیون تومان قیمت دارند و باز هم نام جوتی جینز و در رتبه بعدی نوآ دیده می گردد. سارافن ها و کت های برنس با قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان هم فروش خوبی داشته اند. تی شرت های ساده با قیمت نزدیک به 600 هزار تومان هم پرهوادار هستند و جوتی جینز و سرژه بیشترین فروش را در بانی مد دارند. کسانی که قصد خرید شومیز های ساده را دارند، در این فروشگاه اینترنتی بیشتر دنبال مدل های کمتر از 500 هزار تومان هستند.

شلوار های پارچه ای برند آروما که ظاهرا یک میلیون و 400 هزار بوده و حالا در تخفیفی چشمگیر 350 هزار تومان شده اند، نظر خریداران را جلب نموده اند. بازار جین دست السی واکیکی یک میلیون تومانی است. کفش های زنانه پاما با قیمت کمی بیش از 400 هزار تومان خریداران زیادی در بانی مد دارند. برند شیفر هم که کتونی هایش نزدیک به 800 هزار تومان است در رتبه بعدی قرار گرفته اند. کفش های کلاسیک این برند یک میلیون تومان قیمت دارد. خرید یک ست لباس زنانه در بانی مد از بین پرفروش ترین مدل ها چهار میلیون تومان می گردد.

منبع: فرارو

به "قیمت پوشاک ایرانی در آستانه نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت پوشاک ایرانی در آستانه نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید