نگاهی به دیدنی های گواتمالا و مکان های مجذوب کننده این کشور برای گردشگران

به گزارش وبلاگ هم نفس، کشور گواتمالا یکی از کشورهای پر جاذبه جهان است که در قاره آمریکای مرکزی واقع شده است خیلی از گردشگران این کشور را به عنوان یکی از کشورهای آتشفشانی مهم به یاد دارند این کشور دارای مکان های باستانی و تاریخی بیسار ارزشمندی است که از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است. تمدن و تاریخ این کشور برای خیلی از گردشگران جذابیت دارد و می توانند با سفر به اینگونه از منطقه ها تجربیات بسیار ویژه و منحصر به فردی داشته باشند یکی از شهرهای زیبای این کشور شهر دیدنی گواتمالاسیتی است این شهر دارای چشم اندازهای بسیار ویژه ای است و به عنوان مرکز رسمی این کشور شناخته می گردد این کشور با توجه به اینکه تاریخ بسیار غنی دارد از جاذبه های تاریخی زیادی نیز برخوردار می باشد زیبایی های طبیعی این کشور نیز کم از جاذبه های تاریخی ندارند بخش مهمی از دیدنی های گواتمالا را جنگل های بارانی و کوه های آتشفشانی آن احاطه نموده اند از سویی دره های سرسبز و شیب دار این منطقه نیز دارای چشم اندازهای زیبایی هستند که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.

نگاهی به دیدنی های گواتمالا و مکان های مجذوب کننده این کشور برای گردشگران

تماشای های معروف گواتمالا:

با سفر به این منطقه از آمریکای مرکزی شما می توانید تجربیات متعددی را کسب کنید در این منطقه جنگلی روستاهای بسیار سرسبزی وجود دارند که بعضی قدمت تاریخی دارند و همانطور که گفیتم این کشور به علت تعدد کوه های آتشفشانی خود به یکی از کشورهای معروف آتشفشانی جهان معروفیت دارد. این کشور یکی از تماشای های آمریکای مرکزی برای گردشگران و علاقه مندان به شمار می آید.

روستای ساحلی مونترریکو:

این روستا یکی از جاذبه های تماشای در این کشور است روستایی گردشگری و مناسب برای استراحت آرامشی که در این روستا وجود دارد گردشگران زیادی را به سوی خود کشانده است سواحل زیبا و تماشای این روستا که در شن و ماسه زیباتر می شوند می تواند برای شما نیز مجذوب نماینده باشد. این تفرجگاه ساحلی دارای امکانات زیادی است و در خط ساحلی اقیانوس آرام وقع شده است این منطقه مکان مناسبی برای تفریحات آبی و موج سواری می باشد بعلاوه به علت تنوع گونه های جانوری که دارد اهمیت زیادی دارد. لاک پشت های دریایی گونه هایی از این حیوانات هستند که در آب های این ساحل رشد یافته اند.

آنتیگوا گواتمالا:

این شهر زیبا و تماشای در شمار شهرهای استعماری قرار گرفته است در بخش های مرتفع گواتمالا واقع شده است این شهر جاذبه های برجسته در این کشور است این شهر قدیمی در گذشته به عنوان مرکز رسمی شناخته می شده است در حال حاضر این شهر به علت برخورداری از معماری های ارزشمند خود محبوبیت دارد این شهر دارای سازه هایی با معماری باروک اسپانیایی است این شهر بعد از حمله دشمنان به یک شهر مستعمره تبدیل شد و آسیب های زیادی دیده است.

سموک چمپی:

یکی از مهم ترین جاذبه ها و تماشای های گواتمالا که در سفر خود به این کشور نباید آن را از دست بدهید سموک چمپی است شما برای تماشا این منظره ها زیبا و تماشای باید از راستا جاده های جنگلی عبور کنید و به این منطقه برسید این مکان یکی از جاذبه های محبوب در این کشور است این مکان حوضچه ای پر آب با منظره ها سرسبز و زیبا دارد که می توانید از آن تماشا کنید. این حوضچه ها در بالای تپه هایی سرسبز واقع شده اند این صخره ها جنس سنگ آهک دارند بسیاری از گردشگران با تماشا این منظره ها به بهت می آیند و آن را همچون بهشتی گمشده می دانند. آب های این حوضچه فیروزه ای رنگ هستند و از چندین استخر جاری می شوند که با تماشا ان ها شگفت زده می شوید.

شهر کتزالتنانگو:

این شهر نیز یکی دیگر از شهرهای زیبا و محبوب برای گردشگران است و به عنوان دومین شهر بزرگ در این کشور شناخته می گردد این شهر دارای مراکز تجاری متعددی است و یکی از جاذبه های مهم در این کشور است. این شهر بسیار معروف است و جاذبه های زیادی را در خود جای داده است وجود جاذبه های فرهنگی و تاریخی متعدد در این شهر موجب می گردد تا گردشگران زیادی به آن سفر نمایند یکی از جاذبه های معروف شهر نیز کلیسای آن است که بازدیدنمایندگان زیادی دارد.

تیکال:

اگر از علاقه مندان به ارتفاعات سرسبز و تماشایی هستید می توانید سراغ یکی دیگر از تماشای های گواتمالا بروید بقایی باستانی که در ارتفاعات این منطقه واقع شده است و چشم اندازهای ویژه ای را از بالای آن نظاره گر می شوید. قدمت شهر تیکال بسیار بالا است و یکی از بناهای باستانی مهم در آن بنای قلعه ای است که متعلق به دوران کلمبیایی ها است این شهر با توجه به اینکه در گذشته یک شهر امپراطوری بوده است از بناهای بسیار ارزشمند تاریخی برخوردار می باشد.

این کشور دارای جاذبه های بسیار زیبایی است و یکی از معروف ترین جاذبه های جهان محسوب می گردد مجذوب نمایندهیت این کشور و شهرهای مختلف آن به علت برخورداری از جاذبه های باستانی و تاریخی است بعلاوه قرار گرفتن آن در کنار خط ساحلی اقیانوس آرام موجب مجذوب نمایندهیت و اهمیت بیشتری برای آن شده است.

منبع: دیجیاتور

به "نگاهی به دیدنی های گواتمالا و مکان های مجذوب کننده این کشور برای گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به دیدنی های گواتمالا و مکان های مجذوب کننده این کشور برای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید