پلنگ برای شکار عقاب جانش را به خطر انداخت

به گزارش وبلاگ هم نفس، در یک لحظه پر التهاب، یک پلنگ با بالا رفتن از ارتفاع بسیار زیاد برای گرفتن جوجه عقاب، جان خود را به خطر انداخت. این مشاهده در پارک ملی کروگر رخ داد.

پلنگ برای شکار عقاب جانش را به خطر انداخت

به گزارش وبلاگ هم نفس، آلی بردفیلد و همسرش به میزان کافی خوش شانس بودند که شاهد این چشم انداز باورنکردنی در S41 در نزدیکی ساتارا بودند.

وی در این باره گفت: در تعطیلات سالانه زمستانی کروگر، ما در ساتارا اقامت داشتیم. درست قبل از سد گودزنی، متوجه شدیم که یک ماشین متوقف شده بود و به درختی در فاصله 70 متری جاده نگاه می کرد. با آهسته تر شدن برای تماشا اینکه چه خبر است، دیدیم که چیز بزرگی به سمت لانه بالای درخت حرکت می نماید!

دوربین دوچشمی را گرفتیم و چیزی را که می دیدیم باور نمی کردیم. پلنگ در لانه! ما در آن موقع مطمئن نبودیم که چه پرنده ای در لانه است، اما پس از تماشای فیلم متوجه شدیم که این جوجه عقاب خاکی است.

در بیش از 20 سالی که هر سال از حیات وحش بازدید می کردم، هرگز شاهد چنین چیزی نبودم. من احساس خوشبختی و افتخار می کنم که آن را تجربه نموده ام و افتخار می کنم که توانستم این لحظه را ثبت کنم.

علف ها برای ما طولانی تر از آن بود که بتوانیم پلنگ را بعد از ترک درخت زیر نظر بگیریم، اما حدس می زدم که او برای مدتی شکارش را می خورد.

منبع: فرارو

به "پلنگ برای شکار عقاب جانش را به خطر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلنگ برای شکار عقاب جانش را به خطر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید