پنجاه ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا افتتاح شد

به گزارش وبلاگ هم نفس ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ، بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی کتاب کودک(بولونیا) در ایتالیا از بیست ویکم تا بیست وچهارم مارس2022(اول تا چهارم فروردین ماه 1401) به مدت چهار روز میزبان علاقه مندان به کتاب حوزه کودک خواهد بود.

پنجاه ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا افتتاح شد

در این نمایشگاه بیش از 1000 ناشر از 70 کشور، کتاب های مربوط به حوزه کودک را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

خانه کتاب و ادبیات ایران در مساحتی به متراژ سی ودو مترمربع و با بیش از 300 عنوان کتاب از ناشران مختلف ایرانی در این دوره از نمایشگاه حاضر است.

انتشارات طوطی، سوره مهر، پی نما، آژانس ادبی دایره مینا، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و ... از جمهوری اسلامی ایران برای عرضه آثار تازه و تبادل رایت با ناشران خارجی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

همچنین در پنجاه ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب کودک(بولونیا) مصطفی خرامان و زهرا موسوی از نویسندگان گروه سنی خردسال و کودک و نوجوان و لیدا طاهری، تصویرگر نیز برای مصاحبه با سایر ناشران، بازاریابی محصولات فرهنگی، تبادل تجربیات، عقد قرارداد با ناشران و هنرمندان دیگر کشورها در این رویداد فرهنگی حضور دارند.

نمایشگاه کتاب بولونیا هر سال در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع برگزار می شود و اعتبار بین المللی دارد؛ ناشران سراسر جهان با حضور در این رویداد فرهنگی علاوه بر عرضه کتاب در حوزه کودک، قراردادهای ترجمه و چاپ نیز منعقد می کنند.

در این میان برخی از کشورها هر سال با جدیت خاص، حضور در این نمایشگاه را در اولویت کارهای خود قرار می دهند و ناشران خود را برای حضور در این نمایشگاه ترغیب می کنند.

یادآور می شود، شهر شارجه امارات متحده عربی میهمان ویژه پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "پنجاه ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجاه ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید