پنج بازیکن در فهرست فروش باشگاه لیورپول

به گزارش وبلاگ هم نفس، لیورپول در جابجایی تابستانی پیش رو احتمالا شش بازیکن خود را به به تیم هایی دیگر واگذار خواهد کرد.

پنج بازیکن در فهرست فروش باشگاه لیورپول

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ هم نفس، لیورپول به تنها دو پیروزی برای مسجل کردن قهرمانی خود در لیگ انگلیس نیاز دارد و اول تیر باید در دربی مرسی ساید برابر اورتون قرار بگیرد.

قرمزها که مدافع عنوان قهرمانی اروپا بودند، حذفی غیرمنتظره را برابر اتلتیکو مادرید در یک هشتم نهایی تجربه کردند و این بهانه ای خواهد بود تا یورگن کلوپ برای فصل بعد به تقویت بیشتر تیم خود بپردازد؛ با این حال برای این مهم و به دست آوردن منابع اقتصادی لازم، لیورپول نیاز به فروش بازیکن خواهد داشت. به خصوص که پس از شیوع کرونا بحران اقتصادی گریبانگیز تمام باشگاه های فوتبال شده است.

طبق ادعای میرر، یورگن کلوپ پنج بازیکن را در فهرست فروش خود قرار داده است: دژان لوورن، ژردان شقیری، دیووک اوریگی، مارکو گروجیچ و هری ویلسون. در عوض فصل بعد فرصت بیشتری در اختیار نبی کیتا قرار خواهد داد.

ستاره اهل گینه که با انتقالی 60 میلیون یورویی دو سال پیش از لایپزیش به خدمت گرفته شد؛ فصل جاری تنها 9 بار توانسته در ترکیب قرمزها قرار بگیرد. کیتا تنها در صورتی فروخته خواهد شد که پیشنهادی بسیار خوب برای او برسد که در حال حاضر چندان محتمل نیست.

در عوض لیورپول چشم به جذب روبن نِوِس و آداما ترائوره از وولورهمپتون دارد. اولی خط میانی و دومی خط حمله قرمزها را تقویت خواهند کرد. گفته می شود جذب این دو 120 میلیون یورو هزینه در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پنج بازیکن در فهرست فروش باشگاه لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج بازیکن در فهرست فروش باشگاه لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید