پیگیری توسعۀ بیش از پیش زیرساخت ارتباطی ایرانسل در گیلان

به گزارش وبلاگ هم نفس، مدیرعامل ایرانسل در ملاقات با استاندار گیلان گفت که اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران تا به امروز 1000 میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری نموده است. در ملاقات مدیرعامل ایرانسل با شهردار رشت و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان هم بر توسعه و تسریع در اقدامات و پروژه های ارتباطی رشت و استان گیلان، تأکید شد.

پیگیری توسعۀ بیش از پیش زیرساخت ارتباطی ایرانسل در گیلان

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، صبح امروز چهارشنبه، 23 تیر ماه 1400، با دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان ملاقات و گفت وگو کرد.

در این ملاقات که در محل استانداری گیلان برگزار گردید، مدیرعامل ایرانسل به سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی ایرانسل در استان گیلان تا به امروز اشاره نمود و گفت: با وجود محدودیت های گوناگون، سال جاری، 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای شهر رشت، پیش بینی شده است.

عباسی آرند اضافه کرد: ایرانسل تا به امروز 90 درصد جمعیت استان گیلان را تحت پوشش خود قرار داده است که این پوشش جمعیتی، شامل 1500 روستای این استان است.

وی تأکید کرد: شیوع بیماری کرونا طی حدود دو سال اخیر، موجب رشد شدید تقاضای مصرف دیتا برای خدماتی مانند آموزش آنلاین و… شد و این رشد تقاضا، تفکر توسعۀ دولت الکترونیک و خدمات دیجیتال مانند هوشمندسازی ارائۀ خدمات عمومی را توسعه داد.

مدیرعامل ایرانسل بعلاوه با اشاره به راه اندازی خدمات شبکۀ نسل پنجم تلفن همراه، برای نخستین بار در ایران به وسیله ایرانسل و نصب سایت های نسل پنج و ارائۀ خدمات تجاری به عموم مردم در تهران و دیگر شهرهای ایران، ابراز امیدواری کرد به زودی سایت 5G ایرانسل در شهر رشت هم نصب و راه اندازی گردد.

وی اجرای هر چه سریعتر پروژه های زیرساختی را مهم ارزیابی و اثر توسعۀ دسترسی به خدمات ارتباطی را در رشد اقتصاد دیجیتال، بسیار مهم برشمرد.

استاندار گیلان هم در این ملاقات، به استقبال نسل جوان و اقشار مختلف جامعه از ایرانسل و نقش اثرگذار آن طی دوران شیوع کرونا برای استفاده از بستر فضای مجازی در انتقال مفاهیم آموزشی و تغییر سبک زندگی مردم اشاره و آن را بسیار یاری کننده اسم کرد.

وی با اشاره به نگاه اقشار مختلف مردم دنیا به دنیا ارتباطات و پیوند مستمر زندگی امروزه با شبکه های ارتباطی گفت: سرمایه گذاری بالغ بر 1000 میلیارد تومانی ایرانسل در گیلان، نشان از شناخت جامعه هدف دارد و با توجه به تراکم جمعیتی این استان و گردشگرپذیر بودن آن، توسعه زیرساخت ها مطالبه ای عمومی است.

زارع با اشاره به پوشش 90 درصدی جمعیت این استان به وسیله ایرانسل، با بیان اینکه افزایش این شاخص رضایتمندی مردم را در پی دارد، اضافه کرد: در توسعۀ زیرساخت ها، علاوه بر جمعیت ثابت گیلان، باید حضور گردشگران و مسافران در بازه های زمانی مختلف را هم در نظر گرفت.

وی بعلاوه تعامل دستگاه های مختلف و شهرداری ها با ایرانسل و آمادگی مسؤولان استانی و محلی برای مشارکت در توسعۀ پروژه های شهر هوشمند را ضروری دانست و بر عملیاتی شدن دیگر طرح ها در این زمینه، تأکید کرد.

تأکید بر توسعه همکاری ایرانسل و شهرداری رشت در ارائۀ خدمات شهر هوشمند

امروز در ملاقات مدیرعامل ایرانسل با شهردار رشت هم، دو طرف بر توسعه همکاری ها در زمینۀ ارائۀ خدمات شهر هوشمند و توسعۀ پوشش ارتباطی در راستای تسریع در فرایند تحول دیجیتال در این شهر، تأکید کردند.

مدیرعامل ایرانسل در این ملاقات، با اشاره به برنامۀ ایرانسل برای توسعۀ پوشش ارتباطی به شهفرایندان و مسافران شهر رشت، خواهان همکاری شهرداری برای تسریع در فرایندهای قانونی مربوطه شد.

مهندس سید محمد احمدی شهردار رشت هم، با اشاره به ارائۀّ خدمات شهر هوشمند، خدمات سازمانی و خدمات دیتاسنتر و پردازش ابری به وسیله ایرانسل، خواهان توسعه ارائۀ این خدمات به شهرداری و دستگاه های اجرایی و مردم رشت شد.

برطرف موانع موجود در اجرای پروژه های ارتباطی گیلان

بعلاوه طی ملاقات مدیرعامل ایرانسل با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در محل این اداره کل، پروژه های در دست انجام ایرانسل در این استان آنالیز و بر ضرورت برطرف موانع موجود در اجرای هر چه سریعتر این پروژه ها تأکید شد.

مدیرعامل ایرانسل در این نشست، از همکاری های اجرا شده به وسیله اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان برای پیشبرد پروژه های ارتباطی ایرانسل در این استان قدردانی کرد.

مهندس فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان هم، ضمن تقدیر از کوشش های انجام شده در توسعه پوشش ارتباطی استان، خواهان ارتقای هر چه بیشتر سطح خدمات ارتباطی ایرانسل در گیلان شد.

2121

منبع: خبرآنلاین

به "پیگیری توسعۀ بیش از پیش زیرساخت ارتباطی ایرانسل در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری توسعۀ بیش از پیش زیرساخت ارتباطی ایرانسل در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید