کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات آزمون دستیاری امروز منتشر می گردد

به گزارش وبلاگ هم نفس، کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات چهل و نهمین آزمون دستیاری امروز شنبه 24 اردیبهشت ماه منتشر می گردد و داوطلبان دو روز فرصت دارند اعتراض خود را ثبت نمایند.

کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات آزمون دستیاری امروز منتشر می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ هم نفس، چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح روز پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 در تعداد 32 حوزه امتحانی و 30 شهر کشور برگزار گردید.

کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات آزمون دستیاری امروز شنبه 24 اردیبهشت ماه منتشر می گردد و داوطلبان از ساعت 18 تا روز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه می توانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی سؤال مورد اعتراض و رفرنس مورد نظر ارسال نمایند تا به آن رسیدگی گردد.

در این دوره از آزمون تعداد 12 هزار و 725 نفر ثبت نام نموده اند که از این تعداد 11 هزار و 847 نفر حائز شرایط بوده و مدارک شان تکمیل بوده است.

از میان 11 هزار و 847 نفر واجد شرایط، تعداد 11 هزار و 67 نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. تعداد 5 هزار و 861 نفر معادل 46 درصد از داوطلبان مرد و 6 هزار و 864 نفر معادل 54 درصد از داوطلبان زن هستند.

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ نتایج اولیه آزمون دستیاری نیمه دوم خردادماه 1401 اعلام می گردد و پس از اعلام نتایج اولیه، انتخاب رشته صورت می گیرد.

سال جاری، اولویت های انتخاب رشته در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تا 100 رشته محل افزایش یافته است و داوطلبان می توانند از نظر قبولی شانس بیشتری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات آزمون دستیاری امروز منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات آزمون دستیاری امروز منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید