از سرگیری تدریجی کلاس های حضوری در دانشگاه تبریز

به گزارش وبلاگ هم نفس، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: کلاس های حضوری در دانشگاه تبریز به تدریج از سر گرفته می شود.

از سرگیری تدریجی کلاس های حضوری در دانشگاه تبریز

حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار استان های وبلاگ هم نفس، با اعلام این خبر گفت: بر اساس مجوز ستاد مرکزی مبارزه با کرونا و تصمیمات اتخاذ شده در وزارت عتف، مبنی بر آغاز تدریجی کلاس های حضوری دانشگاه ها از 15 آبان ماه، با توجه به واگذاری تصمیم گیری در استان به شورای مدیریت آموزش عالی استانی، و بر اساس تصمیمات این شورا، مقرر شده است که کلاس های دانشجویان کارشناسی در همه ورودی ها و کارشناسی ارشد فقط ورودی های نو همچنان به صورت مجازی برگزار شود.

امامعلی پور اضافه کرد: از سویی دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بدون ورودی ها نو کارشناسی ارشد) می توانند از 15 آبان ماه، به بعد به صورت حضوری در کلاس های درس حضور پیدا کنند، منتها به شرطی که دانشجویان و اساتید هر دو دوز واکسن را زده باشند.

به گفته وی، یکی از الزامات برگزاری کلاس های حضوری انجام کامل واکسیناسیون از طرف دانشجویان و اساتید است. از طرف دیگر امکانات رفاهی از جمله ارایه خوابگاه و تغذیه به دانشجویانی تعلق خواهد گرفت که گواهی هر دو دوز را داشته باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز یادآور شد: با توجه به اینکه هنوز حدود 60 درصد دانشجویان (54 درصد دوز اول و 6 درصد دوز دوم) در طرح واکسیناسیون شرکت کرده اند، لذا با در نظر گرفتن حداقل یک ماه فاصله بین دوز اول تا دوز دوم، ارایه گواهی هر دو دوز برای حضور در کلاس ها، خوابگاه ها و سلف های تغذیه از اول آذر ماه برای همه دانشجویان الزامی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "از سرگیری تدریجی کلاس های حضوری در دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری تدریجی کلاس های حضوری در دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید