هندبال

بارسا نوکمپ را ترک می نماید

این باشگاه در بیانیه ای اعلام نمود که پول بازسازی نوکمپ از معاملات با 20 سرمایه گذار به دست آمده است که طی دوره های 5 تا 24 ساله بازپرداخت خواهند شد. بارسلونا اعلام نموده است که پس از اتمام بازسازی استادیوم بازپرداخت وام ها را شروع خواهد نمود.

6 اردیبهشت 1402

ایرانسل برای دومین سال پیاپی حامی پرسپولیس شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این قرارداد، با نزدیک شدن به هفته دوازدهم لیگ برتر 1402-1401 فوتبال ایران و بازی حساس شهرآورد، با حضور بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امضا شد.

5 دی 1401

سرمربی تیم ملی هندبال مردان وارد ایران شد

به گزارش خبرنگاران به نقل ازوابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران صبح امروز (شنبه) وارد ایران شد تا پیش از آغاز اردوهای تیم ملی نظاره گر دیدارهای لیگ برتر هندبال باشد.

21 خرداد 1401

چالشی به نام تهیه سیم کارت در آلماتی قزاقستان

فرایند تهیه و خرید سیم کارت در قزاقستان به گونه ای است که باید نامه نگاری های زیادی از سوی مسئولین فدراسیون کشور میهمان با این کشور انجام گردد.

11 خرداد 1401

میزبانی با ارزشی را برای ایران گرفتیم، اتفاق عظیم پس از 14 سال

به گزارش خبرنگاران، با پیگیری فدراسیون هندبال میزبانی بیستمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و انتخابی جام جهانی در سال 1400 به ایران رسید. این میزبانی در حالی برای کشورمان ثبت شد که آخرین بار ایران در سال 2008 میزبان این رویداد بود.

6 اردیبهشت 1400

مصدومیت لژیونر هندبال ایران از ناحیه کتف، دوری شش ماهه نوروزی

به گزارش خبرنگاران، پویا نوروزی نژاد بازیکن لژیونر هندبال کشورمان که این روزها در تیم کوبورگ آلمان بازی می نماید دچار مصدومیت شد. لژیونر هندبال ایران که تیم خود را در بوندسلیگای آلمان همراهی می نماید با مصدومیت از ناحیه کتف در تمرینات تیم، دست کم باید...

23 اسفند 1399

مجوز برگزاری لیگ هندبال صادر شد

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون هندبال بعد از دریافت مجوز شروع اردوهای تیم ملی توانست مجوز شروع مسابقات لیگ برتر بانوان و آقایان را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش بگیرد. البته مسابقات باید به صورت متمرکز و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی انجام گردد.

27 مهر 1399