آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی از 30 آبان

به گزارش وبلاگ هم نفس، رئیس دانشگاه علمی کاربردی از آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی از 30 آبان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ هم نفس، محمد حسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی در جشن شروع تحصیل دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علمی کاربردی استان تهران که بعدازظهر امروز در سالن همایش های برج میلاد برگزار گشت، گفت: بزرگترین جمع دانشجویی جدید راشرکت می کنم از انتخاب شما برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی تبریک می گویم نخستین ویژگی این دانشگاه این است که در حوزه مهارتی خاص ارائه می دهد همچنین آموزش های شما دانشجویان در محیط کار انجام می شود و در زمان فارع التحصیلی کارفرما و کارشناس هستید.

وی افزود: ویژگی دیگر این دانشگاه تنوع رشته های تحصیلی است که نزدیک به 800 رشته و 800 دوره تک پودمان وجود دارد که منحصر به فرد بوده و در هیچ دانشگاه دیگری نیست.

امید افزوافزود: از زمان ورود به دانشگاه به دنبال کسب و کارباشید چراکه برای پیاده سازی ایده های شما برنامه ریزی شده است چون ما هدفمان در این دانشگاه تربیت کارمند نیست بلکه کارفرما تربیت می کنیم در سال های اخیر تحول بنیادی اجرا شده است در واقع از نظر کیفیت آموزشی در بهترین شرایط قرار دارید و اکنون در حال بازنگری دروس هستیم و دارای 150 مرکز نوآوری داریم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شرح داد: شعار اصلی دانشگاه کیفیت است چون با توافقاتی که با کشور آلمان داشتیم دوره های آموزشی 3 ماهه برای دانشجویان کارشناسی محیا شده است البته در این رابطه باید از هم اکنون زبان انگلیسی تحصیل کننو و زبان خارجی خود را بهبود ببخشند.

وی ادامه داد: رقبای ما اکنون در رسانه هایشان به ما فشار می آورند تا دوره های تخصصی این دانشگاه را در مرکز یا دانشگاه خود برگزار کنند من 30 سال در رده های مختلف آموزش عالی خدمت کردم و همه دانشگاه های تراز اول را می شناسم و تجربه زیادی در آموزش دارم.

امید خاطر نشان کرد: در سال جاری 94 درصد از دانشجویان ما از نسل جوان کشور هستند و ما به این موضوع افتخار می کنیم امروز راه برون رفت از مسائل اشتغال دوره های مهارت افزایی و کارآفرینی در دانشگاه علمی کاربردی است که باید بگویم انتخاب شما درست بوده و پشیمان نخواهید شد.

امید ادامه داد: باید باور داشته باشید که مدرک تحصیلی به تنهایی کاربرد ندارد بلکه مهارت افزایی می تواند آینده شما را تضمین کند و همه بخش های کشور را پویا کنید.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: 75 درصد فارغ التحصیلان ما در رشته تحصیلی خود اشتغال دارند که این موضوع بسیار مهم است چون در 3 سال قبل این آمار اشتغال 20 درصد بود اکنون ما با همکاری شما قرار است آمار اشتغال خود را به بالای 90 درصد برسانیم.

وی افزود: به زودی دانشجویانی که از ثبت نام عقب افتادند می توانند ثبت نام کرده و ادامه تحصیل بدهند، همچنین شما دانشجویان باید از ما انتقاد کنید و اگر کوتاهی در زمینه آموزش کردم از من به وزیر گلایه کنید.

امید گفت: دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی می توانند از 30 آبان در تکمیل ظرفیت این دانشگاه ثبت نام کنند.

وی افزود: پذیرش تکمیل ظرفیت این دانشگاه از زمان شروع به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی شرح داد: در تکمیل ظرفیت پذیرش دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی می توانند ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی از 30 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی از 30 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید