اسکیت سواری این پیرمرد تماشا دارد

به گزارش وبلاگ هم نفس، خبرنگاران : مهارت دیدنی پیرمرد 73 ساله را در اسکیت سواری مشاهده کنید.

اسکیت سواری این پیرمرد تماشا دارد

اسکیت سواری از ورزش هایی است که احتیاج به حفظ تعادل بدن دارد. یک پیرمرد به خوبی از عهده اسکیت سواری بر می آید.

به گزارش وبلاگ هم نفس ، روزانه ویدئو های زیادی در فضای مجازی منتشر می گردد. اما بعضی از این ویدئو ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو هایی داغ می شوند، مانند ویدئویی که مهارت دیدنی یک پیرمرد در اسکیت برد سواری را به تصویر می کشد.

در این ویدئو پیرمرد 73 ساله به صورت حرفه ای در حال اسکیت برد سواری دیده می گردد. این ویدئو به وسیله مکس تیموخین در شبکه های احتماعی منتشر شد. هویت پیرمرد سالخورده در کپشن ویدئو ایگور اعلام شده است. بنا به گفته مکس، آقای ایگور از سال 1981 به اسکیت برد سواری مشغول بوده و در این ورزش حرفه ای است.

با وجود آنکه حدود 40 سال از آن موقع می گذرد، اما به نظر می رسد این پیرمرد مهارت خود را فراموش نکرده و هنوز به شکلی کاملا حرفه ای این ورزش را انجام می دهد. مکس بعلاوه تصویری از خود و ایگور را در حالی که در کنار یکدیگر ایستاده اند منتشر کرد.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بعضی کاربران حیرت خود را از مهارت بالای این پیرمرد بیان کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: بیشتر آدم های همسن و سال آقای ایگور حتی قادر به انجام چند حرکت ورزشی ساده هم نیستند. اما او به شکلی حرفه ای اسکیت برد سواری می نماید. آفرین به انگیزه و توانایی او.

منبع: رکنا

به "اسکیت سواری این پیرمرد تماشا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکیت سواری این پیرمرد تماشا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید