اطلاعاتی از سنسور دوربین گلکسی S23 اولترا فاش شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، از آن جایی که قرار است در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) از گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ رونمایی گردد، به تازگی شاهد انتشار جزئیاتی از آن ها از جمله مشخصات سنسورهای دوربین قدرتمندترین مدل از این سری یعنی گلکسی S23 اولترا، مشخصات پردازنده و نمونه تصاویر ثبت شده به وسیله دوربین سلفی مدل اولترا بوده ایم.

اطلاعاتی از سنسور دوربین گلکسی S23 اولترا فاش شد

طبق جدیدترین اطلاعاتی که پیرامون این سه گوشی در اختیار داریم، ظاهرا قرار است رنگ اصلی مدل اولترا سبز، رنگ اصلی مدل پلاس، صورتی و مدل استاندارد هم کرم باشد. این اطلاعات از صفحه پیش خرید این سه محصول منتشر شده و کاملا هم رسمی است.

بعلاوه هر سه مدل از این سری نمایشگری با بیشنیه روشنایی 1750 نیت خواهند داشت. البته همین حالا هم S22 پلاس و اولترا قادر به رسیدن به چنین بیشینه روشنایی هستند ولی مدل استاندارد فقط تا 1300 نیت روشنایی دارد. پیش تر گفته شده بود گلکسی S23 اولترا شاید به بیشینه روشنایی بیشتر از 2000 نیت برسد تا بدین ترتیب آیفون 14 پرو مکس را هم پشت سر بگذارد اما حالا چیز دیگری را می شنویم.

در حالی که S23 پلاس و استاندارد از لحاظ دوربین تفاوتی در مقایسه با نسل قبل نخواهند داشت، گلکسی S23 اولترا قرار است روی پنل پشتی خود از یک دوربین 200 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HP2 بهره ببرد که جایگزین نمونه 108 مگاپیکسلی خواهد شد. دوربین فوق عریض هم از IMX563 ساخت سونی به IMX564 ارتقا پیدا می نماید و 12 مگاپیکسلی خواهند ماند، اما دو دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو هیچ تغییری در مقایسه با نسل قبل نخواهند داشت. دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی ISOCELL GH1 هم جای خود را به یک سنسور 12 مگاپیکسلی ISOCELL 3LU خواهد داد؛ دوربینی که به تازگی نمونه تصاویر ثبت شده به وسیله آن هم منتشر شده که یک سر و گردن بهتر از تصاویر ثبت شده به وسیله پیکسل 7 پرو به نظر می رسند در حالی که نماینده گوگل یکی از برترین گوشی ها از لحاظ دوربین به شمار میرود.

اطلاعات دیگری هم که از این گوشی ها در اختیار داریم به پردازنده آن ها بر می گردد. شنیده بودیم اسنپدراگون 8 نسل 2 را TSMC فراوری می نماید ولی برای سامسونگ از نسخه اورکلاک شده آن استفاده خواهد شد. اما حالا متوجه شده ایم که پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 که قرار است در سری گلکسی S23 بکار گرفته گردد را خود سامسونگ فراوری خواهد نمود. همکاری که در ساخت اسنپدراگون 8 نسل 1 اصلا نتیجه خوبی نداشت و حالا باید دید آیا سامسونگ می تواند این بار پیروز گردد یا خیر. بعلاوه ظاهرا این برنامه تا سال ها هم ادامه خواهد داشت.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

36,989,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

18,299,000

تومان

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در وبلاگ هم نفس

مشاهده همه

منبع: PhoneArena ،NotebookCheck ،GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "اطلاعاتی از سنسور دوربین گلکسی S23 اولترا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی از سنسور دوربین گلکسی S23 اولترا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید