اولین تصاویر لو رفته از گلکسی A05 سامسونگ، عکس

به گزارش وبلاگ هم نفس، گجت نیوز نوشت: تصاویر گوشی مالی و مقرون به صرفه قیمت گلکسی A05 سامسونگ منتشر شد. گلکسی ای 05، موبایلی با مشخصات فنی رده ابتدایی است که به زودی عرضه می گردد.

اولین تصاویر لو رفته از گلکسی A05 سامسونگ، عکس

سامسونگ گوشی های مالی زیادی در بازار دارد که همگی جزو پرفروش ترین محصولات هم رده خود نیز هستند. اما حالا این شرکت خودش را آماده رونمایی از یک گوشی مقرون به صرفه قیمت اندرویدی دیگر می نماید. ماه گذشته شایعاتی در مورد گوشی گلکسی ای 05 شنیده می شد. حالا نوبت به انتشار اولین تصاویر گلکسی A05 سامسونگ رسیده است. ظاهرا این دستگاه پیروز به کسب مجوزهای لازم از آژانس بین المللی ارتباطات برزیل شده و به لطف آن تصاویرش هم فاش شده است.

تصاویر گلکسی A05 سامسونگ

این گوشی از یک قاب براق مشکی رنگ پشتی بهره می برد و در جلوی آن نمایشگری از نوع Infinity-U حضور دارد.

انتظار می رود این دیوایس از چیپست مالی Helio G85 مدیاتک قدرت بگیرد و ارتباطات آن به شبکه 4G محدود گردد. بنابراین نباید انتظار عملکرد خیلی قوی از آن داشته باشید. ظرفیت باتری احتمالی این گوشی هم مشابه نسل قبلی خود، 5،000 میلی آمپر ساعتی است. البته به لطف چیپست پیشرفته تر، می توانیم انتظار مدیریت بهتر انرژی را از سوی آن داشته باشیم.

با توجه به اینکه گوشی گلکسی ای 05 سامسونگ پیروز به اخذ گواهینامه های متعددی در سراسر دنیا شده، انتظار می رود به زودی شاهد رونمایی رسمی غول کره ای از آن باشیم. بعید است این محصول قیمتی فراتر از 150 دلار داشته باشد.

سامسونگ، گوشی Galaxy A05 را برای کاربرانی عرضه خواهد نمود که به یک گوشی هوشمند رده ابتدایی فقط برای برقراری ارتباط با دوستانشان نیاز دارند. البته فرقی نمی نماید تلفن هوشمند شما چه قدرتی داشته باشد، راهکارهایی برای افزایش سرعت گوشی وجود دارد که می توانید از آن ها برای بهبود عملکردش بهره ببرید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اولین تصاویر لو رفته از گلکسی A05 سامسونگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر لو رفته از گلکسی A05 سامسونگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید