گلکسی M04 سامسونگ به زودی روانه بازار می گردد

به گزارش وبلاگ هم نفس، طبق گزارش های متعدد، سامسونگ در مراحل پایانی توسعه گوشی هوشمند مالی نوش در سری M یعنی گلکسی M04 است و به نظر می رسد به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود. این گوشی هوشمند مالی نو ماه جولای در بنچمارک معتبر گیک بنچ نهاده شد و پس از آن در بعضی از وب سایت های صدور گواهینامه نظیر Bluetooth SIG و BIS India نیز رویت شد. این شرکت کره ای هنوز جزئیاتی را در خصوص مشخصات فنی این گوشی فاش نکرده، اما به لطف بعضی افشاگران مشخصات کلیدی نوترین گوشی هوشمند مالی سامسونگ در سری M لو رفته است.

گلکسی M04 سامسونگ به زودی روانه بازار می گردد

صفحه پشتیبانی سامسونگ گلکسی M04 در وب سایت رسمی سامسونگ فعال شده و این گوشی را با شماره مدل SM-M045F در این وب سایت قرار داده است. این صفحه هیچ یک از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را ارائه ننموده، اما اشاره شده که این گوشی به عنوان نسخه ری برند شده گلکسی A04e که اخیراً در بعضی بازارها معرفی شده، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

از گلکسی M04 سامسونگ چه می دانیم؟

صفحه راهنمای کاربری گلکسی M04 جزئیات زیادی از این گوشی ارائه نداده، اما به لطف افشاگران بعضی مشخصات فنی این گوشی هوشمند فاش شده است. طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، گلکسی M04 سامسونگ با پشتیبانی از Wi-Fi تک بانده عرضه می شوند. آن طور که به نظر می رسد این گوشی هوشمند مالی تنها از باند 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید و خبری از باند 5 گیگاهرتز نخواهد بود. بعلاوه سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد که رابط کاربری OneUI 4.0 سامسونگ را اجرا خواهد نمود.

گلکسی M04 سامسونگ مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی LCD است که از رفرش ریت 90 هرتزی، رزولوشن 1520 در 720 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 600 نیت، نسبت بدنه به تصویر 19:9 و تراکم پیکسلی 295 ppi پشتیبانی خواهد نمود. غول فناوری کره ای طبق معمول از گوریلا گلس ویکتوس که در برابر ضربات مقاومت بسیار خوبی دارد، به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی استفاده خواهد نمود.

حفره نمایشگر نیز پذیرای دوربین سلفی این گوشی هوشمند مالی خواهد بود. در پنل جلویی این گوشی یک سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. بعلاوه از آن جایی که جنس نمایشگر این گوشی از نوع LCD است، اسکنر اثر انگشت روی دکمه پاور این گوشی مالی ادغام خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که پیش تر از بنچمارک گیک بنچ فاش شده، سامسونگ از پردازنده هلیو G35 مدیاتک با پردازنده گرافیکی PowerVR Rogue GE8320 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره خواهد برد. تراشه مذکور به هشت هسته ARM Cortex-A53 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز مجهز شده که هر هشت هسته آن با فرکانس کاری یکسان به انجام وظیفه می پردازند.

بعلاوه احتمالاً در کنار تراشه هلیو G35 مدیاتک شاهد قرارگیری 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود که با بهره گیری از درگاه کارت حافظه میکرو SD کاربران می توانند فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند مالی را افزایش دهند. گلکسی M04 در تست های چند هسته ای و تک هسته ای بنچمارک توانسته به ترتیب 3556 و 802 امتیاز کسب کند.

شنیده ها حاکی از آن است که یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که با شارژر 15 واتی انرژی مجدد آن تأمین می گردد. غول فناوری کره ای احتمالاً در قاب پشتی این گوشی هوشمند سیستم دوربین دور سنسوره را تعبیه نموده که دوربین اصلی آن یک سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد بود و در کنار آن نیز سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان قرار خواهد گرفت.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی M04 سامسونگ به زودی روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M04 سامسونگ به زودی روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید