بازی های کوتاه برای نوروز: What Remains of Edith Finch

به گزارش وبلاگ هم نفس، بسیاری از اوقات می گردد که انسان اصلا حوصله هیاهو را ندارد. بلکه می خواهد بنشیند، آرام باشد و به یک داستان آرام گوش کند. بیشتر بازی های ویدئویی شما را مجبور به تمرکز و فعالیت مغزی می نمایند. این یک امر کاملا طبیعی است. حال در میان بازی ها بعضی عناوین هم هستند که تنها به داستان می پردازند. منظور از اینکه تنها به داستان می پردازند، یعنی اینکه فقط بازی داستان دارد. گیم پلی آن به شدت ساده است و هیچ چیز خاصی در آن وجود ندارد. اصلا برد یا باختی هم در این زمینه ها وجود نداشته و یک داستان مجذوب کننده برا برای شما تعریف خواهند کرد. آنچه از ادیث فینچ به جای مانده (What Remains of Edith Finch) به همین شکل است. شما برای تجربه این بازی باید روی مبل خود با آرامش کامل نشسته و به بازی گوش کنید.

بازی های کوتاه برای نوروز: What Remains of Edith Finch

همان طور که گفتیم تمرکز بازی روی داستان است. شما در نقش ادیث بازی می کنید. او در 8 خانه مختلف خانواده فینچ در حال گشت وگذار است. سؤال اصلی این است که چرا تنها بازمانده این خانواده ادیث است. پس چه بلایی سر افراد دیگر آمده است؟ از لحاظ بصری این بازی به شدت زیباست. داستان هر فرد این خانواده هم بسیار خوب طراحی شده و از طرفی بسیار غم انگیز است. بازی آنچه از ادیث فینچ به جای مانده قطعا یک عنوان شاد نیست. بحث اینجاست که داستان های آن چنان مجذوب کننده هستند که با وجود اینکه با خلق و خوی عید سازگاری ندارند، بازهم شما را جذب خواهند کرد.

از طرفی به طور کلی داستان بازی کوتاه است و شما به راحتی می توانید آن را به اتمام برسانید. سبک داستان سرایی آن هم جالب است. شما باید در 8 خانه فینچ در پی سرنخ های مختلف بگردید تا بتوانید به داستان افراد این خانواده پی ببرید. به طور کلی تجربه این بازی بسیار خاص بوده و عنوانی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت.

نام بازی: What Remains of Edith Finch

تهیه کننده: Annapurna Interactive

سازنده: Giant Sparrow

سبک: ماجراجویی

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی های کوتاه برای نوروز: What Remains of Edith Finch" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کوتاه برای نوروز: What Remains of Edith Finch"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید