برف چند سانتی متر در تهران بارید؟ ، هشدارهای لازم را داده بودیم

به گزارش وبلاگ هم نفس، رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران درباره اندازه بارش برف در تهران از روز گذشته توضیحاتی ارائه داد.

برف چند سانتی متر در تهران بارید؟ ، هشدارهای لازم را داده بودیم

به گزارش وبلاگ هم نفس، پدرام قودجانی رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران به برف تهران اشاره نمود و گفت: از روز آدینه هفته گذشته براساس نقشه های هواشناسی می دانستیم که از روز دوشنبه بارش برف و باران در تهران داریم.

وی ادامه داد: طی صحبت هایی که داشتیم هشدارهای لازم به منطقه ها 22گانه شهر تهران داده شد.البته از مدتها قبل هشدار داده بودیم که باید برای فصل سرما تمهیدات لازم صورت گیرد.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: در این چند روز گذشته هشدار نارنجی را دریافت و به منطقه ها 22گانه اعلام کردیم تا لایروبی ها انجام و مخازن شن و ماسه آماده باشد.

به گفته قودجانی، بر روی تابلوهای هشدار اطلاع رسانی کوهستان هم اعلام کردیم که مردم از کوهنوردی خودداری نمایند، چرا که احتمال سقوط بهمن وجود دارد.

وی به بارش برف که از روز گذشته آغاز شده است اشاره نمود و گفت: به محض آغاز برف در روز گذشته شن پاشی و نمک پاشی انجام و ظرف نیم ساعت تا 45 دقیقه مسائل برطرف شد. امروز هم تا ساعت 11:30 منطقه ها شمالی درگیر برف بودند و در حال حاضر هم بارش ها به صورت پراکنده است.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه در چند نقطه شهر آب ماندگی داشتیم، گفت: این آب ماندگی هم به واسطه شیب خیابان و... بوده است که مشغول برطرف هستیم.

قودجانی ادامه داد: در منطقه ها شمالی مانند دربند، ولنجک، پارک جمشیدیه و... که پای کوه هستند، نشست برف را داشته ایم که خدا را شکر برف روبی و نمک پاشی انجام شده است.

وی تأکید کرد که شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری نمایند و اگر مسئله ای هم بود با سامانه 137 تماس بگیرند.

این مقام مسوول به دستگاه برف سنج در تهران اشاره نمود و گفت: در این لحظه دستگاه برف سنج نشان می دهد که 10 سانتیمتر برف در چند روز گذشته در دربند باریده است البته سنسورهای این برف سنج در امامزاده داود نشان می دهد که 32 سانت برف باریده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "برف چند سانتی متر در تهران بارید؟ ، هشدارهای لازم را داده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف چند سانتی متر در تهران بارید؟ ، هشدارهای لازم را داده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید