برگزاری هفته فرهنگی تاجیکستان در تبریز در هفته دوم مهر

به گزارش وبلاگ هم نفس، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، برگزاری هفته فرهنگی تاجیکستان در تبریز در هفته دوم مهر صورت می گیرد.

برگزاری هفته فرهنگی تاجیکستان در تبریز در هفته دوم مهر

احمد حمزه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در جلسه مشترک با محمدعلی کیانی، مدیرکل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و قاسم ناظمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درباره هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی تاجیکستان در تبریز دیدار و گفت و گو کرد.

حمزه زاده در این جلسه گفت: با متولی گری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شاهد برگزاری هفته فرهنگی تاجیکستان در تبریز خواهیم بود. این اداره کل با آمادگی کامل در برگزاری هرچه بهتر این رویداد حضور خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه مردم تاجیکستان به مقبره کمال الدین خجندی در تبریز توجه ویژه دارند و این موضوع موجب نزدیکتر شدن ارتباط مردم این دو منطقه شده، شرح داد: علاوه بر اشتراکات فرهنگی و تاریخی میان مردم دو کشور، همه ساله مردم تاجیکستان برای بازدید از مقبره کمال الدین خجندی در باغ دوکمال تبریز حضور پیدا می کنند، طی برگزاری هفته فرهنگی تاجیکستان در تبریز نیز برنامه ویژه ای در باغ دوکمال برای میهمانان برگزار خواهد شد.

حمزه زاده گفت: در هفته فرهنگی تاجیکستان در تبریز تلاش خواهیم بود تا ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و هنری استان را به شکل جامع برای میهمانان معرفی و با برنامه ریزی برای تورهای گردشگردی آنها را با جاذبه های گردشگری استان آشنا کنیم.

منبع: همگردی

به "برگزاری هفته فرهنگی تاجیکستان در تبریز در هفته دوم مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هفته فرهنگی تاجیکستان در تبریز در هفته دوم مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید