تابش: امیدوارم فدراسیون در خصوص بازیکن گنبد سریع تصمیم بگیرد

به گزارش وبلاگ هم نفس، خبرنگاران/اصفهان مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه طرفداران ما تحت تاثیر حرکت ناشایست بازیکن کاله قرار گرفتند، گفت: امیدوارم با توجه به برخورد بازیکن گنبد در این بازی فدراسیون همانند تصمیمی که برای طرفداران ما انجام داد در خصوص این بازیکن نیز سریع تصمیم بگیرد.

تابش: امیدوارم فدراسیون در خصوص بازیکن گنبد سریع تصمیم بگیرد

مسعود تابش پس از بازی سوم تیمش در مورد محرومیت تماشاگران سپاهان، اظهار کرد: باشگاه سپاهان با این رفتارها و فحاشی ها موافق نیست و برخورد خواهد نمود، هفته گذشته بازیکن ملی پوش کاله حرکات زشت و ناپسندی را انجام داد که باعث شد طرفداران تیم سپاهان تحریک شوند و عکس العمل نشان دهند.

وی اضافه نمود: طرفداران ما نیز تحت تاثیر حرکت ناشایست بازیکن کاله قرار گرفتند، نبود تماشاگر در این بازی ضربه بدی به تیم سپاهان زد و امیدوارم که این صحبت ها در استادیوم ها کمتر گردد.

به گزارش وبلاگ هم نفس، مدیر عامل باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: طرفداران باشگاه سپاهان باید بدانند که شرایط زمین والیبال با مسابقات فوتبال متفاوت است. در سالن مسابقاتی مثل والیبال فاصله تماشاگران تا زمین مسابقه کم است، سعی داریم که با لیدرها صحبت هایی را انجام دهیم تا کمتر شاهد این اتفاقات باشیم.

وی توضیح داد: اعتقاد دارم عامل فحاشی طرفداران حرکت بازیکن کاله بود و باید با این بازیکن برخورد گردد، زیرا بازیکن ملی پوش برای بازیکنان دیگر الگو است.

تابش در ارتباط با رفتار هومن باقری بازیکن تیم گنبد کاووس در بازی امشب، گفت: باقری اصفهانی است و در شهر خودش به من فحاشی کرد. امیدوارم با این بازیکن برخورد گردد، ناظر شاهد این صحنه ها بود و فکر می کنم گزارش آن را به فدراسیون بدهد. از نظر من همانگونه که طرفداران اصفهانی پس از گذشت چند ساعت محروم شدند باید این بازیکن نیز محروم گردد.

وی اضافه نمود: در بین طرفداران همه نوع افرادی وجود دارد و بعضی از آن ها بر روی نام سپاهان تعصبی هستند و بعضی از آن ها آستانه تحمل بالایی دارند.

مدیر عامل سپاهان خاطر نشان کرد: انتظار داشتیم قبل از محرومیت طرفداران به ما تذکر و یا جریمه ای داده می شد. اگر طرفداران در این بازی حضور داشتند شرایط میزبانی سپاهان متفاوت بود، از تیم سپاهان، بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم زیرا زحمت زیادی کشیدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تابش: امیدوارم فدراسیون در خصوص بازیکن گنبد سریع تصمیم بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابش: امیدوارم فدراسیون در خصوص بازیکن گنبد سریع تصمیم بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید