جدیدترین تحولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی ، قیمت دنا پلاس، پژو 207، هایما و ...

به گزارش وبلاگ هم نفس، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 18 مرداد 1402، روندی کاملاً متفاوت نسبت به روز گذشته دارد و بر خلاف ثبات نسبی دیروز، امروز تقریباً بیشتر خودروها نوسان را تجربه کردند.

جدیدترین تحولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی ، قیمت دنا پلاس، پژو 207، هایما و ...

به گزارش وبلاگ هم نفس، بازار خودرو روزهای متفاوتی را تجربه می نماید و هر روز روند و شرایط متفاوتی را نسبت به روز گذشته خود پشت سر می گذارد.

در چنین شرایطی خریداران و فروشندگان تا حد امکان دست نگه می دارند تا متضرر نشوند. در شرایط فعلی بازار، بیشتر معاملات به علت احتیاج ضروری به پول یا خودروست و بیشتر افراد تا لحظه ای که احتیاج نداشته باشند سعی می نمایند تا از فعالیت در این بازار دوری نمایند.

مطابق با قیمت های اعلامی وبسایت کارنامه، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به بازار خودروهای داخلی بود.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی امروز نوسانات گسترده ای را به ویژه در محصولات ایران خودرو تجربه کرد تا آبی های جاده مخصوص سهم بیشتری را از تغییرات بازار داشته باشند.

پژو 207i دنده ای، هاچ بک پرطرفدار و جوان پسند ایران خودرو امروز پرچم دار بیشترین افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی بود، قیمت این محصول پرطرفدار امروز 10 میلیون تومان افزایش یافت تا با قیمت نهایی 640 میلیون تومان در بازار عرضه گردد.

پژو پارس LX TU5، سدان فرانسوی، اما محبوب ایران خودرو با 9 میلیون تومان افزایش قیمت رتبه دوم بیشترین افزایش قیمت را از آن خود کرد و با قیمت پایانی 630 میلیون تومان در بازار امروز حاضر شد.

دنا پلاس 6 دنده توربو، لوکس ترین سدان دنده ای ایران خودرو امروز هفت میلیون تومان گران شد و با قیمت 757 میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

شاهین G، گران ترین محصول سایپا و نماینده نارنجی پوشان جاده مخصوص در بازار آزاد چهار میلیون تومان گران شد و با قیمت نهایی 577 میلیون تومان معامله می گردد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی امروز نوسان کمتری را نسبت به بازار خودروهای داخلی تجربه کرد تا روند متفاوتی را طی کند.

جک S5 نیوفیس، کراس اوور نسبتاً قدیمی و پرطرفدار کرمان موتور امروز 10 میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت نهایی یک میلیارد و 420 میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

ام وی ام X22 دنده ای، کراس اوور دنده ای و محبوب مدیران خودرو امروز با 10 میلیون تومان کاهش وارد بازار شد و قیمت نهایی این خودرو در بازار آزاد امروز 740 میلیون تومان اعلام شد.

چری آریزو 5IE نو توربو، سدان محبوب و چابک مدیران خودرو نیز همچون دیگر محصول مدیران خودرو 10 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت پایانی یک میلیارد و 160 میلیون تومان در بازار معامله گردد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به انتشار خبر واقعیت نداشتن واردات 1000 دستگاه خودرو به شکل روزانه، بازار روند خود را نسبت به روز گذشته تغییر داد، این تغییر را به وضوح می توان در بازار خودروهای داخلی مشاهده کرد، چراکه صحت نداشتن واردات روزانه 1000 دستگاه نشان دهنده به تعویق افتادن بهبود نظام عرضه و تقاضا در بازار خودرو است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جدیدترین تحولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی ، قیمت دنا پلاس، پژو 207، هایما و ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین تحولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی ، قیمت دنا پلاس، پژو 207، هایما و ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید