حسینی: بیشتر بازیکنان دوست دارند در تراکتور بازی نمایند، حریف آسانی برای استقلال نیستیم

به گزارش وبلاگ هم نفس، مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد که این تیم در هفته سوم لیگ برتر و ملاقات خارج از خانه مقابل استقلال حریف آسانی برای آبی پوشان نخواهد بود.

حسینی: بیشتر بازیکنان دوست دارند در تراکتور بازی نمایند، حریف آسانی برای استقلال نیستیم

عبدالله حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ هم نفس، درباره پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت گفت: ما شاهد یک بازی درگیرانه و فیزیکی بودیم، ولی خدا را شکر که گلی زودهنگام زدیم و این موضوع به ما یاری کرد تا بتوانیم فوتبال دلخواه خودمان را به نمایش بگذاریم. خدا را شکر که بعد از شکست در هفته اول دل طرفداران را شاد کردیم و توانستیم سه امتیازی مهم بگیریم.

حسینی با ابراز خرسندی از اینکه برای فصل تازه تراکتور را انتخاب نموده است، توضیح داد: خیلی خوشحالم که پیراهن تراکتور را بر تن می کنم و در فوتبال ایران بیشتر فوتبالیست ها دوست دارند که در این تیم بازی نمایند. تراکتور یک تیم پرطرفدار با طرفدارانی مثالزدنی است و من منتظرم تا هر چه زودتر شرایط حضور طرفداران در استادیوم فراهم گردد تا بتوانم جو فوق العاده استادیوم یادگار امام را از نزدیک ببینم.

وی در خصوص اهداف تراکتور در فصل جاری خاطر نشان کرد: ما اگر می خواهیم به قهرمانی یا کسب سهمیه فکر کنیم، نباید ساده امتیاز از دست بدهیم و مهم این است که در هر مسابقه بجنگیم تا به هدف مان برسیم.

مدافع تراکتور راجع به تقابل با استقلال در هفته سوم لیگ برتر گفت: با تیمی بازی می کنیم که از دو بازی قبلی شش امتیاز گرفته است و در شرایط خوبی واقع شده است. استقلال تیم باکیفیتی است، ولی ما هم تراکتور هستیم و حریف آسانی برای آنها نخواهیم بود. تمام هدف ما پیروزی برابر استقلال در تهران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حسینی: بیشتر بازیکنان دوست دارند در تراکتور بازی نمایند، حریف آسانی برای استقلال نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: بیشتر بازیکنان دوست دارند در تراکتور بازی نمایند، حریف آسانی برای استقلال نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید