حقایقی درباره محبوب ترین نوشابه انرژی زا

به گزارش وبلاگ هم نفس، خبرنگاران- قیمت هایپ ایرانی یکنفره از ابتدای سال 12 هزار تومان اضافه شده است. با پنج هزار تومانی که در این چند روز به قیمت هایپ ایرانی 250 میلی لیتری اضافه شده، حالا آن را 30 هزار تومان، یعنی دقیقا 40 درصد گرانتر از اوایل سال می فروشند و تقریبا همین شرایط را برای سایر نوشابه های انرژی زا شاهد هستیم. هایپ ایرانی که در چهار باغ کرج درست می گردد، از نظر فروشنده های سوپرمارکت ها نسبت به بقیه نوشابه های انرژی زا فروش بیشتری دارد و الان که چند ماه از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی می گذرد، به سبک تبلیغ های دهه 70، تصویر لیونل مسی، خولین آلوارز، آنخل دی ماریا و امی مارتینز به قوطی های آن اضافه شده است.

حقایقی درباره محبوب ترین نوشابه انرژی زا

قیمت نوشابه انرژی زا هپی لایف یکنفره 25 هزار تومان است. حداقل در هفته های قبلی قیمت نوشابه انرژی زا هپی لایف فرقی ننموده، اما نسبت به ابتدای سال آن را پنج هزار تومان گران تر می فروشند. این یکی را هم در همان چهارباغ، البته به سفارش یک شرکت دیگر فراوری می نمایند و اندازه قندی که در قوطی های آن وجود دارد تقریبا معادل قوطی های هایپ است؛ یعنی 25 گرم قند در یک قوطی 250 میلی لیتری! البته با نام هپی لایف چند مدل نوشابه انرژی زا در سوپرمار کت ها وجود دارد که قوطی های سفید نسبت به قوطی مشکی قند کمتری دارند. مثلا قوطی های بنفش آن با طعم یا همان اسانس توت فرنگی فروخته می شوند و اندازه قند آن ها به حدود 30 گرم می رسد.

نوشابه انرژی زا ادج یکی دیگر از گزینه های لیست ما به شمار میرود و قوطی های آبی آن که با طعم فروخته می شوند، فروش بیشتری دارند. این قوطی ها را شرکت بهنوش وارد بازار می نماید، اما روی آن عبارت تحت لیسانس شرکت آیس مانکی اتریش دیده می گردد. بین همه نوشابه های انرژی زا طعم نزدیک تری به هایپ ایرانی دارد و اندازه قندش هم نسبتا بالاتر است. در قوطی های 250 میلی لیتری نوشابه انرژی زا ادج، حدود 30 گرم قند یعنی 12 تا 15 دانه حبه قند وجود دارد و آن را 25 هزار تومان می فروشند.

نوشابه انرژی زا پوتکا را بیشتر به نام نوشابه انرژی زا ویتامین C می شناسند. روی شیشه نوشابه انرژی زا پوتکا نام ویتامین B2، B3، B5 و B6 را هم ردیف کردند، اما بدنیست بدانید در شیشه های یکنفره آن که 240 میلی لیتری جا می گردد، سهم قند 31 گرم است و از این نظر قند بیشتری نسبت به قوطی های هایپ و هپی لایف دارد. شیشه های یکنفره نوشابه انرژی زا پوتکا ایرانی که در یک کارخانه حوالی شیراز فراوری می گردد، الان 25 هزار تومان یعنی 10 هزار تومان گران تر از اوایل سال فروخته می شوند.

نوشابه انرژی زا بیگ بیر ترکیبی از اسیدسیتریک، گاز کربنیک، مخلوطی از اسانس های میوه ای، کافئین و رنگ است و روی قوطی های آن به ویتامین هایی مثل B6 اشاره شده. آن را در ایلام درست می نمایند و اندازه قند آن مثل قوطی های هایپ و هپی لایف، حدود 25 گرم است. یعنی قند در این قوطی ها تقریبا سهم 10 درصدی دارد. قیمت قوطی های بیگ بیر هم از ابتدای سال حدود 10 هزار تومان افزایش پیدا نموده و آن را در سوپرمارکت ها الان 25 هزار تومان می فروشند.

قیمت نوشابه انرژی زا وان دی مثل اغلب قوطی های یکنفره، به 25 هزار تومان رسیده و این یکی هم درقیاس با اوایل سال 10 هزار تومان گران شده است. اندازه قند آن 22 گرم است و نسبت به سایر قوطی های پرفروش قند کمتری دارد. نوشابه انرژی زا وان دی در تهران فراوری می گردد و روی قوطی های آن مثل همه قوطی های نوشابه انرژی نوشته شده که خوردنش به افراد حساس به کافئین و بیماری های قلبی و عروقی و دارای فشار خون توصیه نمی گردد.

قیمت انواع نوشابه انرژی زا یکنفره

انواع نوشابه انرژی زا یکنفره

قیمت

هایپ

30 هزار تومان

هپی لایف

25 هزار تومان

ادج

25 هزار تومان

پوتکا

25 هزار تومان

بیگ بیر

25 هزار تومان

وان دی

25 هزار تومان

منبع: فرارو

به "حقایقی درباره محبوب ترین نوشابه انرژی زا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقایقی درباره محبوب ترین نوشابه انرژی زا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید