حمید سوریان: کشتی ایران از پشتوانه های خوبی برخوردار است

به گزارش وبلاگ هم نفس، تیم کشتی فرنگی زیر 23 سال (امید) کشورمان با کسب 3 مدال طلا و 3 مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت های جهانی مجارستان دست یافت.

حمید سوریان: کشتی ایران از پشتوانه های خوبی برخوردار است

به همین دلیل حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی که همراه تیم کشتی فرنگی امید ایران در مجارستان حضور دارد، گفت: مسابقات قهرمانی امیدهای دنیا در حالی در شهر بوداپست مجارستان برگزار گشت که تمام تیم های دنیا با بهترین نفرات خود در این مسابقات حضور داشتند. خوشبختانه فرنگی کاران ما نیز توانستند با تلاش مجموعه فنی این تیم به عنوان قهرمانی پیکارهای زیر 23 سال دنیا برسند.

وی در خصوص ارزیابی اش از عملکرد کلی تیم کشتی فرنگی امید ایران ادامه داد: با توجه به پتانسیلی که بچه های تیم دارند و تلاش شبانه روزی کادر فنی، اتفاق بزرگی رقم خورد که امیدواریم این روند رو به رشد ادامه دار باشد. اما همچنان امیدواریم در سالهای آینده نیز این موفقیت ها تکرار شود.

سوریان در پاسخ به این سوال که آیا تیم های گرجستان و روسیه که با امتیاز کمی نسبت به ایران به عناوین دوم و سوم رسیدند با نفرات اصلی خود به میدان نرفتند؟ گفت: تمامی تیمها با بهترین نفرات خود در مسابقات حضور داشتند. ما بازیهای المپیک را پیش رو داریم و تمامی مدعیان هم از بهترین نفرات جوان و آینده دار خود استفاده کردند تا بتوانند از این پشتوانه ها برای المپیک هم استفاده کنند. البته بچه های ما هم با تمام توان به میدان رفتند و با شایستگی به قهرمانی رسیدند.

نایب رئیس فدراسیون کشت در سرانجام گفت: بارها شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم پرافتخار کشورمان در این مسابقات بودیم. بسیاری از تیم های شرکت کننده، توان و موفقیت بچه های ما را تحسین کردند. کشتی ما از پشتوانه های خوبی برخوردار است که امیدوارم سالهای آینده نیز با توجه به توان و ظرفیت های موجود، بهتر از گذشته نتیجه بگیریم و این روند را ادامه دهیم.

به گزارش وبلاگ هم نفس، رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال (امیدها) قهرمانی دنیا طی روزهای 10 تا 12 آبان ماه در شهر بوداپست برگزار گشت و در سرانجام تیم ایران با 3 مدال طلای میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و علی اکبر یوسفی در اوزان 63، 72 و 130 کیلوگرم و 3 مدال برنز مهدی محسن نژاد، سجاد ایمن طلب و محمدهادی ساروی در اوزان 60، 67 و 97 کیلوگرم و کسب 122 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم های گرجستان و روسیه هم با کسب 121 و 118 امتیاز به عناوین دوم و سوم رسیدند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمید سوریان: کشتی ایران از پشتوانه های خوبی برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید سوریان: کشتی ایران از پشتوانه های خوبی برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید