در سفر به اروپا کجا غذا بخوریم؟

به گزارش وبلاگ هم نفس، برترین رستوران های اروپا

یکی از مهمترین ارکان هر سفری تجربه رستوران ها و غذاهای کشور مقصد است. در اینجا فهرستی از برترین رستوران های اروپا را که گردشگران این قاره پیشنهاد داده اند، معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه بشید:

در سفر به اروپا کجا غذا بخوریم؟

آمستردام

برگر بار(Burger Bar)، واقع در خیابان Kolksteeg پلاک 2- اینجا برترین برگر فروشی در آمستردام (شاید اروپا)، با تاپینگ های مختلف، پیراشکی ها و سیب زمینی های خوشمزه است.

وب سایت: www.burger-bar.nl

پنکیک ها!(Pancakes) واقع در خیابانBerenstraat ، پلاک 38- پنکیک های سنتی هلندی با تاپینگ های مختلف. اینجا کوچک است و بهتر است در ساعات اصلی غذا نروید چون ممکن مدت زمان زیادی معطل شوید.

وب سایت : www.pancakesamsterdam.com

بارسلونا

لس کویینز نیتس (Les Quinze Nits)، واقع در خیابان پلازا رئال پلاک 6- یک غذای عالی با قیمت مناسب را در پلازا رئال تجربه خواهید کرد. کمی توریستی است، اما مردم محلی هم به این رستوران می آیند. برای ناهار به آنجا بروید، چون صف شام اینجا بسیار شلوغ است.

وب سایت: www.lesquinzenits.com

لافوندا (La Fonda)، واقع در خیابان Escudellers پلاک 10 - غذای خوب و کافی نزدیک پلازا رئال. حجم غذاها زیاد است و دکور زیبا و نوشیدنی های بسیار خوبی دارد.

وب سایت: www.lafonda-restaurant.com

رستوران (Pinotxo) ، واقع در خیابانLa Boqueria - این غرفه کوچک که در راستا اغذیه فروشی های بازار واقع شده است، همواره شلوغ است و یکی از مشهورترین تاپاس های این منطقه را درست می نماید. من در یک تور غذاخوری به اینجا سر زدم وغذایش خوشمزه بود. سالاد لوبیا را امتحان کنید.

وب سایت: www.pinotxobar.com

بلغارستان

هپی سوشی (Happy sushi)، یک رستوران سوشی زنجیره ای است که در سراسر بلغارستان شعبه دارد. سوشی ها بسیار با کیفیت، با حجم زیاد و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می نماید.

وب سایت: www. happysushi.bg

لُس(Los)، یونان

رستوران نِست (The Nest) در روستای خورا (Chora)، برترین غذاهای یونانی این جزیره را دارد. سوپ خوشمزه اینجا بسیار سرحال تان می نماید.

Kyiv

,رستوران (Puzata Khata) واقع در خیابان Baseina پلاک2 - اینجا یک غذاخوری شبیه کافه تریاست که غذاهایش مقرون به صرفه و خوشمزه است و برای یک غذای خوشمزه لازم نیست پول زیادی خرج کنید. وب سایت: www.puzatahata.com.ua

پاریس

رستوران (LArdoise Gourmande) واقع در خیابان Rue de Belzunce پلاک 12- این رستوران که در یک منطقه دور پرت قرار گرفته است و چند بلوک با Gare du Nord فاصله دارد، غذاهای سنتی فرانسوی را همراه میزان قابل توجهی نوشیدنی سرو می نماید. منوی غذایی بسیار خوبی دارند. ماهی و همه غذاها را بسیار خوب درست می نمایند.

وب سایت: www.ardoisegourmande.com

رستوران (Jeanne A) واقع در خیابان Rue Jean-Pierre Timbaud پلاک 42-این اغذیه فروشی در یک فروشگاه خواربار و نوشیدنی واقع شده است. منوی سلف سرویس آن 30 یورو است که شامل پیش غذا و غذای اصلی است. گوشت بره و اردک معروف اینجا را حتماً امتحان کنید.

وب سایت : www.jeanne-a-comestibles.com

رم

رستوران (Hamasei)، واقع درخیابان Via della Mercede، پلاک 35 - برترین سوشی در رم را سرو می نماید.

وب سایت : www.roma-hamasei.com

رستوران توسکانو (Al Vero Girarrosto Toscano) واقع در خیابان Via Campania پلاک 29- در اینجا غذاهای سنتی توسکانی را سرو می نمایند و آنتیپاستو (یک نوع پیش غذا) خوشمزه آنها معروف است. انواع غذاهای مختلف ، با حجم مناسب و نوشیدنی عالی. اینجا رستوران گرانی است.

منبع: الی گشت

به "در سفر به اروپا کجا غذا بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به اروپا کجا غذا بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید