دورهمی اهالی ادبیات هرمزگان چهارشنبه های آخر ماه در بندرعباس برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ هم نفس، دبیر محفل ادبیصبا کتابخانه های عمومی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، از برگزاری دورهمی اهالی ادبیات هرمزگان چهارشنبه های آخر ماه در بندرعباس اطلاع داد و گفت: این دورهمی با سخنرانی نیلوفر شاطری و نغمه حکمت شعار برگزار می گردد.

دورهمی اهالی ادبیات هرمزگان چهارشنبه های آخر ماه در بندرعباس برگزار می گردد

مسلم محبی اضافه نمود: نیلوفر شاطری از شاعران خوش ذوق و روزنامه نگاران خوزستانی ساکن بندرعباس است. وی درباره آرکائیسم، ویژگی یا بحران شعر امروز صحبت خواهد نمود.

وی ادامه داد: حکمت شعار دبیر ادبیات، از ایده پردازان و اعضای اجرایی انجمن دانش آموزی سیمرغ و اصالتا اهل شیراز و ساکن بندرعباس است. او نیز در مورد شعر نوجوان هرمزگان و افق های پیش رو سخنرانی خواهد نمود.

او افزود: در بخش دیگری از این دورهمی، ناگفته های شاعرانه منوچهر ضیایی رئیس انجمن شعر شهرستان رودان، زهرا سلطانیان از شاعران شیرازی و معصومه پورثمال از بومی سرایان شهرستان میناب را خواهیم شنید.

این معلم هرمزگانی در انتها گفت: این نشست ادبی با همکاری انجمن شعر و دریا و محفل ادبیصبا کتابخانه های عمومی هرمزگان با اجرای معصومه مرشدی، از ساعت 18 چهارشنبه 29 شهریور ماه در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان واقع در خیابان دانش محله اوزی های جنوبی بندرعباس برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دورهمی اهالی ادبیات هرمزگان چهارشنبه های آخر ماه در بندرعباس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورهمی اهالی ادبیات هرمزگان چهارشنبه های آخر ماه در بندرعباس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید