رسیدگی فوری به مسائل روستا های اطراف شیراز

به گزارش وبلاگ هم نفس، نماینده عالی دولت در استان از زیر سازی 30 هزار متر مربع از معابر دو روستای اطراف شیراز اطلاع داد و گفت: با همکاری شهرداری شیراز مینی بوس هایی جهت حمل و نقل دانش آموزان در نظر گرفته شد.

رسیدگی فوری به مسائل روستا های اطراف شیراز

دکتر محمدهادی ایمانیه در سلسله بازدید های خود از روستا های اطراف شیراز از روستا های برمشور علیا و سفلی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل عمده این دو روستا نهاده شد.

استاندار فارس در حاشیه بازدید از این دو روستا مسائل اصلی را معابر، پارک، روشنایی، قطعی آب، حضور پزشک خانواده، مخابرات، حمل و نقل سرویس مدارس، طرح هادی روستا و تغییر کاربری زمین های خارج از محدوده روستا عنوان نمود و گفت: با بهره برداری از حلقه تازه چاه آب، مشکل آب شرب این روستا ها در کوتاه مدت مرتفع می گردد؛ البته برنامه بلند مدتی برای عدم بروز مشکل به وسیله شرکت آب و فاضلاب شیراز تدوین شده است، که در مرحله اجرا می باشد.

نماینده عالی دولت در استان از زیر سازی 30 هزار متر مربع از معابر دو روستای اطراف شیراز اطلاع داد و گفت: با همکاری شهرداری شیراز مینی بوس هایی جهت حمل و نقل دانش آموزان در نظر گرفته شد.

او با اشاره به تامین هزینه های حضور پزشک خانواده به وسیله شهرداری شیراز گفت: تغییر کاربری زمین های خارج از محدوده روستا با درخواست مالکین به کمیسیون مربوطه ارجاع می گردد.

دکتر ایمانیه گفت: با تامین هزینه های مربوط به کابل های ارتباط مخابراتی، این مشکل نیز در کمترین زمان ممکن برطرف می گردد.

او با اشاره به خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی، استفاده از آب شرب به وسیله صنایع مستقر در منطقه را در شرایط فعلی غیرمنطقی دانست و نسبت به جایگزین کردن منابع آبی برای صنایع دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار فارس در بازدید از مدرسه برمشور سفلی نسبت به نوسازی آن تاکید نمود و گفت: درصورت تامین مکان، سپاه فجر استان آمادگی ایجاد پایگاه مقاومت را دارد.

او در مورد حل مشکل روشنایی به وسیله شرکت توزیع برق استان اطلاع داد و گفت: اقدامات لازم برای آنالیز طرح هادی این دو روستا به وسیله بنیاد مسکن صورت می پذیرد.

وبلاگ هم نفس فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رسیدگی فوری به مسائل روستا های اطراف شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی فوری به مسائل روستا های اطراف شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید