رشید مظاهری به پرسپولیسی ها التماس کرد؟

به گزارش وبلاگ هم نفس، خبرنگاران: با متوقف شدن استقلال برابر آلومینیوم اراک، موج جدیدی از اختلاف نظر بین اعضای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکل گرفته که به نظر می رسد دوباره شاه کلید این دعوا وزیر پرسپولیسی است.

رشید مظاهری به پرسپولیسی ها التماس کرد؟

به گزارش وبلاگ هم نفس، فارغ از جدل هایی که صحبت های کنعانی زادگان به راه انداخته، استوری رشید مظاهری، دروازه بان استقلال، هم بحث برانگیز شده است. رشید که چندبازی است نیمکت نیشین سیدحسین حسینی شده و شایعات درباره ماندن و رفتنش از استقلال سر زبان افتاده در تازه ترین استوری اش به طعنه از حمایت وزیر از پرسپولیس نوشته و با تشبیه به بازی شطرنج نوشته که اگر در این بازی وزیر را از عده ای بگیرد آن ها کیش و مات می شوند، چون بدون وزیر بلد نیستند بازی نمایند!

کنایه های تند رشید مظاهری به شایعه حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس هم متن های انتقادی علیه مظاهری منتشر نمایند. حامد لک دروازه بان پرسپولیس نوشته که در کشور ما آدم هایی حرف می زنند که در خلوتشان ایمان ندارند، ولی برای اینکه قشری را خرسند نمایند حرف می زنند. حامد هم به طعنه نوشته که ما نان به نرخ روخور نیستیم.

مهمترین انتقاد از رشید مظاهری که باعث به افتادن جنجال تازه اش شده را کاوه علی اسماعیلی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس انجام داده که با انتشار یک استوری خبر از این داده رشید مظاهری در نیم فصل التماس می کرد به پرسپولیس بیاید!

صحبت های تازه پرسپولیسی ها علیه رشید مظاهری می تواند سرآغاز یک مبحث برانگیز دیگر در فضای نه چندان حسنه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گردد که این روز ها اصرار دارند به علت مسائل مختلف از یکدیگر شکایت نمایند.

منبع: فرارو

به "رشید مظاهری به پرسپولیسی ها التماس کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشید مظاهری به پرسپولیسی ها التماس کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید