سلطانی فر: با توجه به محدودیت های مالی، باید استفاده بهینه از امکانات داشته باشیم

به گزارش وبلاگ هم نفس، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد: با توجه به محدودیت های مالی، باید به بهترین شکل از امکانات ورزشی استفاده کنیم.

سلطانی فر: با توجه به محدودیت های مالی، باید استفاده بهینه از امکانات داشته باشیم

به گزارش وبلاگ هم نفس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک که با موضوع بازی های ساحلی چین برگزار شده بود، گفت: برای حضور در رویدادهای ورزشی باید ملاحظاتی را داشته باشیم که مهم ترینِ آن، رعایت مسائل بهداشتی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی اعلام کرد که فدراسیون های جهانی هم که پیش تر برای برگزاری مسابقات بسیار علاقه نشان می دادند، با مشاهده شرایط کرونا از برگزاری آن منصرف شدند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به احتمال برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در زمان مقرر توضیح داد: حضور پیروز در مسابقاتی که قرار است چهار یا پنج ماه آینده برگزار گردد، نیازمند این است که اردوها و تمرینات از اکنون شروع گردد.

سلطانی فر با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: این موضوع یکی از الزامات است؛ چون سلامت ورزشکاران اولویت اصلی ماست. همچنین با توجه به محدودیت های مالی، باید استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در ورزش را داشته باشیم.

وی درخصوص احتمال تعویق بازی های ساحلی آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: تا به امروز هیچ نامه ای مبنی بر لغو این مسابقات ارائه نشده است، بر همین اساس باید روی رشته هایی که مورد تأیید کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی های ساحلی است، برنامه ریزی گردد.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو نیز که قرار است در سال 2021 برگزار گردد، اعلام کرد: فعلاً تصمیم جدی IOC، برگزاری این رقابت ها در تاریخ مقرر است و ما نیز باید با توجه به شرایط کرونا در کشور، به مرور زمان و با رعایت دستورات بهداشتی در شهرهایی که شرایط سفید است، شرایط را برای برگزاری اردوهای آماده سازی مهیا کنیم.

سلطانی فر با تأکید بر پیگیری تمرینات المپین ها با رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: باید شرایط را برای نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند نیز فراهم کنیم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سلطانی فر: با توجه به محدودیت های مالی، باید استفاده بهینه از امکانات داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: با توجه به محدودیت های مالی، باید استفاده بهینه از امکانات داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید