شیائومی ساعت هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر می سازد!

به گزارش وبلاگ هم نفس، با پیشرفت فناوری همواره محصولاتی با ویژگی های تازه ارائه می شوند. قابلیت های تازه می تواند شامل بازار هایی مانند گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند، مچ بند های هوشمند و ابزار تناسب اندام باشند.

شیائومی ساعت هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر می سازد!

به گزارش وبلاگ هم نفس، شیائومی اخیرا مجوز ثبت اختراع نمایشگر انعطاف پذیر ساعت هوشمند را دریافت نموده است. همانطور که بعضی برند های تلفن همراه اقدام به فراوری گوشی های تاشو نموده اند، این بار شیائومی نیز یک بند تاشو برای ساعت های هوشمند خود طراحی نموده است. از سری گوشی هایی که دارای طراحی انعطاف پذیر هستند می توان به گوشی های تاشوی amsung Galaxy Z Fold 3 و Oppo Find N، گوشی های رول شونده Oppo X 2021 و دستگاه های مفهومی TCL اشاره نمود.

اکنون نیز شیائومی با طراحی نمایشگر های انعطاف پذیر، ساعت های هوشمندی با طراحی متفاوت وارد بازار خواهد نمود. این خبر به وسیله یکی از پایگاه های اطلاعاتی پتنت چین منتشر شده است و شیائومی نیز ساخت یک بند تناسب اندام که شامل یک صفحه نمایش انعطاف پذیر رول شونده است را تایید نموده است. دستگاه مذکور به این صورت طراحی شده است که A به محل قرارگیری صفحه نمایش انعطاف پذیر اشاره می نماید. در لیست ثبت اختراع این طرح دستبند هوشمند نامیده می گردد. طراحی منحصر به فرد بند این ساعت هوشمند بر شکل و ارگونومی بند محصولات تناسب اندام تمرکز دارد. این پتنت شامل نما هایی از طراحی بند تناسب اندام از زوایای مختلف است است.

شیائومی اولین فراوریکننده ای نیست که اقدام به طراحی نمایشگر انعطاف پذیر برای ابزار های پوشیدنی خود نموده است، در سال 2020 نیز شرکت Nubia یک ساعت هوشمند با نمایشگر انعطاف پذیر عرضه کرد که به میزان مچ دست فرد جمع می شد. Nubia Watch دارای یک صفحه نمایش 4.01 اینچی AMOLED فوق انعطاف پذیر است و تمایل دارد دور مچ دست فرد بپیچد. صفحه نمایش این ساعت هوشمند از یک آلیاژ آلومینیوم سبک وزن با استفاده از فرآیند تزریق نانو ساخته شده است. در طراحی این محصول از سرامیک های پزشکی نیز استفاده شده است و طراحی سبکی دارد. Nubia Watch در Kickstarter راه اندازی شد و در سپتامبر 2020 با قیت اولیه 179 دلار عرضه شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "شیائومی ساعت هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر می سازد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ساعت هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر می سازد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید