طرز تهیه کوکو سبزی با پنیر ویلی همراه ویدیو

به گزارش وبلاگ هم نفس، پنیر خامه ای پنیری است که از ترکیب خامه و شیر به دست می آید و بافت نرمی همانند کره دارد. سفید رنگ است و با طعم ملایم و رطوبتی که در خود دارد یکی از خوش خوراک ترین و لذیذترین پنیرها است. پنیر خامه ای مستقیما از شیر پر چرب به دست می آید و به همین علت در گروه پنیرهای کاملا طبیعی قرار می گیرد. شاید تا امروز استفاده از پنیر در دستورهای غذایی ما ایرانی ها چندان رواج نداشته و به طور سنتی در کنار نان و سبزی و گردو برای صبحانه و عصرانه مصرف شده است اما ما می خواهیم با پنیر خامه ای ویلی پا فراتر بگذاریم و از آن در تهیه انواع دسر و غذا، از رولت مرغ گرفته تا سوپ کلم بروکلی، پارفه توت فرنگی، کیک پنیر، تیرامیسو و… استفاده نموده و آن را تبدیل به یک راز و فوت کوزه گری کنیم.

طرز تهیه کوکو سبزی با پنیر ویلی همراه ویدیو

مطلبی که می خوانید طرز تهیه کوکو سبزی با پنیر ویلی است که خانم گلزار با ضبط ویدیویی برای ما تهیه نموده است.

مواد لازم برای تهیه کوکو سبزی با پنیر خامه ای ویلی

  • پنیر خامه ای ویلی خرید آنلاین 100 گرم
  • تخم مرغ دو تا سه عدد
  • سبزی کوکویی نیم کیلو
  • سیر رنده شده یک قاشق مرباخوری
  • زردچوبه به میزان لازم
  • نمک و فلفل به میزان لازم
  • گوجه گیلاسی به میزان لازم
  • برگ نعنا به میزان لازم

طرز تهیه کوکو سبزی با پنیر خامه ای ویلی

مرحله اول

پنیر ویلی و تخم مرغ ها را در ظرفی خوب با هم مخلوط نموده و هم بزنید. سبزی کوکو را به همراه سیر، فلفل، نمک و زردچوبه به ترکیب تخم مرغ و پنیر اضافه می کنیم و هم بزنید.

مرحله دوم

مواد را داخل ماهیتابه ای که روغن را در آن از قبل گرم نموده ایم می ریزیم و پهن می کنیم. اجازه می دهیم هر دو طرف آن به نوبت بپزد.

مرحله سوم

کوکوی آماده را از ماهیتابه به داخل بشقاب منتقل می کنیم و روی آن را طوری برش می دهیم که به هشت مربع مساوی تقسیم گردد. حالا تکه ها را به سلیقه دلخواه داخل ظرفی می چینیم و با پنیری که داخل قیف ریخته ایم روی هر کدام را تزیین می کنیم. سپس می توانیم با قرار دادن گوجه گیلاسی و یک برگ نعنا کوکوها را زیباتر و اشتها برانگیزتر کنید.

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه کوکو سبزی با پنیر ویلی همراه ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه کوکو سبزی با پنیر ویلی همراه ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید