عشق ورزیدن به ونسان ون گوگ: پروژه بسیار دشواری که با کوشش 125 هنرمند نقاش و ترسیم 65 هزار نقاشی منجر به فراوری یک فیلم انیمیشن بی نظیر شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، احتمالا در شبکه های اجتماعی تریلرهای فیلم عشق ورزیدن به ونسان یا Loving Vincent را دیده اید. من هم آن تکه های کوچک را دیده بودم ولی نمی دانستم، داستان اصلی از چه قرار است، آخر در شبکه های اجتماعی، بسیاری از دارندگان کانال ها و صفحات محبوب، هیچ تعهدی برای اطلاع رسانی دقیق، ندارند!

عشق ورزیدن به ونسان ون گوگ: پروژه بسیار دشواری که با کوشش 125 هنرمند نقاش و ترسیم 65 هزار نقاشی منجر به فراوری یک فیلم انیمیشن بی نظیر شد

سایت معتبر IndieWire مقاله ای جالب در خصوص این فیلم دارد.

دوروتا کوبیلا، یک نقاش و پویانما (انیماتور) بود که از اینکه مدام مجبور است روی پروژه های دیگران کار کند و هیچ پروژه شخصی ای برای خودش نداشته، خسته شده بود.

او در دو رشته هنر و روانشناسی تحصیل کرد و خاتمه نامه اش در خصوص نامه های ون گوک بود. برای همین این ایده به نظرش رسید که با توجه به اطلاعات نامه ها و جو تابلوهای ون گوگ، یک فیلم کوتاه هفت دقیقه ای در خصوص آخرین روزهای زندگی ون گوک بسازد.

او این پروژه را در Kickstarter معرفی کرد و در همین حین با یک تهیه کننده به نام هیو ولشمن آشنا شد که پیشنهاد کرد این پروژه توسعه پیدا کند و تبدیل به فیلم طولانی بشود.

این دو هفت سال تمام وقت صرف کردند تا خاتمه پیروز به ساختن این فیل شد.

تکنیکی که آنها برای خلق فیلم 95 دقیقه ای خود استفاده کردند، استفاده از 94 تابلوی نقاشی ون گوک به عنوان پشت زمینه پویایی انیمیشن بود.

آنها هنرپیشه های خوبی را گرد آوردند و در مرحله نخست دو هفته از آنها در جلوی پرده سبز فیلمبرداری کردند. بعد با تکنیک های کامپیوتری، به نقاشی ها حالت پویا و زنده دادند و فیلم های معمولی را دارای همان جلوه های نقاشی های سبک ون گوک کردند.

جالب است بدانید که برای ایجاد این فیلم 65 هزار نقاشی رنگ و روغن به صورت دستی، آن هم در ابعاد بزرگ کشیده شد.

فیلم عشق ورزیدن به ون گوک از 22 سپتامبر در آمریکا به نمایش درخواهد آمد.

منبع: یک پزشک

به "عشق ورزیدن به ونسان ون گوگ: پروژه بسیار دشواری که با کوشش 125 هنرمند نقاش و ترسیم 65 هزار نقاشی منجر به فراوری یک فیلم انیمیشن بی نظیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عشق ورزیدن به ونسان ون گوگ: پروژه بسیار دشواری که با کوشش 125 هنرمند نقاش و ترسیم 65 هزار نقاشی منجر به فراوری یک فیلم انیمیشن بی نظیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید