فرهاد مجیدی: در خصوص اسکوچیچ تند صحبت کردم

به گزارش وبلاگ هم نفس، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: قبل از صحبت درباره بازی، درباره نشست خبری بعد از ملاقات با طرفدار، صحبت هایم درباره تیم ملی و سرمربی محترم این تیم شرح می دهم. اعتراف می کنم و می پذیرم که کمی تند صحبت کردم. من سرمربی تیم هستم و باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ناراحتی بازیکنانم پس از پیروزی مزید بر دلیل شد که این صحبت ها را مطرح کنم. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم که ناراحتی مرا به گونه دیگری فرض کند.

فرهاد مجیدی: در خصوص اسکوچیچ تند صحبت کردم

در عالم مربیگری حرفه ای خیلی خوب می دانم که نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد. وی ضمن بیان این جمله گفت: سرمربی تیم ملی اختیار دارد که ترکیب خود را هر طور که دوست دارد در زمین بچیند. تقاضا دارم که باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، شأن بالاتری در نظر ایشان داشته باشد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه حمایت خود از اسکوچیچ را در چند مقطع نشان داده و روابط محبت آمیز ای با او دارد، توضیح داد: زمانی که احتیاج به اتحاد حداکثری داریم، رفتار متقابلی از سرمربی تیم ملی می خواهم. پیروزیت تیم ملی باعث راضیی مردم می گردد و این راضیی ها رنگ خاصی جز پرچم ایران ندارد.

مجیدی ملاقات با پیکان را بازی سختی برای آبی پوشان دانست و گفت: تیم پیکان بازی های خوبی در نیم فصل اول ارائه نموده و با توجه به اینکه در جام حذفی به میدان می رویم، فرصت اشتباه نداریم. ابتدا باید خیلی باهوش بازی کنیم. از بازیکنانم متشکرم. آنها با حدود چهار جلسه تمرین و شرایط بدنی که داشتند، تمام کوشش خود را برای ملاقات با طرفدار کردند و امیدوارم این اتفاق مقابل پیکان هم رخ بدهد.

وی در مورد شرایط عزیزبک آمونوف و اینکه به نظر می رسید استقلال به یک هافبک بازیساز احتیاج داشت، مطرح کرد: یک هافبک برزیلی مد نظر ما بود که باشگاه خیلی کوشش کرد او را جذب کند. متأسفانه جلساتی که میان طرفین برگزار گردید به نتیجه نرسید و نتوانستیم این بازیکن را به خدمت بگیریم. من هم نام هافبک دیگری را به باشگاه اعلام کردم و ان شاءالله بتوانند او را جذب نمایند تا مشکل ما در خط هافبک حل گردد.

سرمربی استقلال با تمجید از بازیکن تازه وارد ازبکستانی بیان نمود: پس از ملاقات محبت آمیز ای که با تیم ازبکستان داشتیم، ملاقاتهای این تیم را آنالیز و آنالیز کردیم و آمونوف را از قبل می شناختم. او بازیکن جوان و خوبی است که می تواند به استقلال یاری کند.

مجیدی در پاسخ به این پرسش که آیا صالح حردانی می تواند مقابل پیکان به میدان برود یا خیر، گفت: باشگاه به من اعلام نموده که حردانی می تواند بازی کند.

وی درباره خروج یک مدافع از استقلال (عارف آقاسی) و اینکه این موضوع ممکن است باعث تغییر تاکتیک آبی ها در نیم فصل دوم گردد یا خیر، گفت: آقاسی جزو خروجی های ما نبود. او یک ماه با ما صحبت می کرد و دوس داشت از استقلال جدا گردد. این اتفاق به خاطر مسائل داخلی تیم نبود؛ بلکه آقاسی می خواست کنار خانواده اش باشد. با توجه به این مسائل اجازه دادیم آقاسی از استقلال جدا گردد؛ وگرنه جزو برنامه های خروجی ما نبود. ما بر اساس احتیاج در پُست های مختلف بازیکن گرفتیم.

سرمربی استقلال در مورد انتخاب آرش برهانی به عنوان مدیر آموزشگاه این باشگاه و همکاری فابیو جانواریو با این باشگاه توضیح داد: از حضور جانواریو خیلی راضی هستم و او قرار است به تمرین استقلال بیاید. جانواریو رفیق قدیمی من و یکی از بازیکنان خارجی خوب فوتبال ماست. برهانی در مربیگری بسیار خوب بوده و تیم امید استقلال تیم بسیار خوبی است. امیدوارم او در سمت نو خود پیروز باشد.

منبع: فرارو

به "فرهاد مجیدی: در خصوص اسکوچیچ تند صحبت کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی: در خصوص اسکوچیچ تند صحبت کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید