محدوده قیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل معین شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، خبرنگاران- بلومبرگ در گزارشی تازه مدعی شده که اپل قیمتی بالغ بر 2000 دلار را برای هدست واقعیت ترکیبی خود در نظر گرفته است. این قیمت احتمالا به خاطر قطعات پیشرفته و هزینه بالای توسعه تا این حد افزایش یافته است.

محدوده قیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل معین شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، مارک گرمن خبرنگار بلومبرگ می گوید در گفتگوهای داخلی اپل شنیده شده که هدست واقعیت ترکیبی آن ها ممکن است با قیمتی بالای 2000 دلار به بازار بیاید. اگرچه کوپرتینویی ها معمولا سخت افزارهای خود را با قیمت بالایی می فروشند، ولی این مورد خاص ظاهرا به خاطر بعضی از قطعات پیشرفته خود تا این حد گران خواهد شد.

گرمن در یادداشت جدیدش دوباره به بعضی از قابلیت های احتمالی این هدست واقعیت ترکیبی اشاره می نماید. از جمله این قابلیت ها می توانیم به برخورداری از دو پردازنده با قدرتی در حد تراشه M1 پرو، استفاده از پنل نمایش 8K، پشتیبانی از لنزهای طبی و فناوری صوتی پیشرفته اشاره کنیم.

قیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل با احتساب مدت زمان توسعه معین می گردد

از آن جایی که اپل حدود 7 سال مشغول توسعه این دستگاه بوده، طبیعی است که قیمت بالایی را برای آن در نظر گرفته باشد. تراشه هدست واقعیت ترکیبی این شرکت به میزان M1 پرو قدرت خواهد داشت تا بتواند نیازهای گرافیکی محصول را رفع کند. گرمن باور دارد که کوپرتینویی ها این هدست را با تمرکز بر گیمینگ می سازند. البته این کمپانی با شرکت های تولیدکننده فیلم و سریال هم همکاری خواهد نمود تا محتواهای آن ها را با تجربه واقعیت مجازی همگام کند.

در گزارش بلومبرگ از ارتباطات هم به عنوان یکی از ویژگی های کلیدی هدست واقعیت ترکیبی اپل نام برده شده است. انتظار داریم که انیموجی ها و تجربه ای شبیه فیس تایم در دنیای واقعیت مجازی را با این دستگاه ببینیم. گرمن مدعی است که هدست کوپرتینویی ها اپل ویژن یا Apple Vision نامیده می گردد، اما اسامی دیگری مثل Apple Sight، اپل لنز و اپل گاگلز هم تحت نظر قرار گرفته است.

بلومبرگ پیش تر در گزارشی مدعی شده بود که هدست واقعیت ترکیبی اپل به خاطر رویارویی با مشکلاتی در فرایند ساخت، در سال 2022 معرفی نمی گردد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "محدوده قیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدوده قیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید