مصطفوی: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا قطعی نیست، وزیران ورزش قبلی دورغ گفتند و مردم را سیاه کردند

به گزارش وبلاگ هم نفس، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای مدعی است که دو نماینده ایران از آسیا هنوز قطعی نشده است.

مصطفوی: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا قطعی نیست، وزیران ورزش قبلی دورغ گفتند و مردم را سیاه کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ هم نفس، ماجرای صدور مجوز حرفه ای برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و مسائلی که استقلال و پرسپولیس در این راستا داشتند سوژه اصلی فوتبال ایران در چند روز اخیر بوده است. در حالی که گفته می شد حذف این دو باشگاه قطعی شده، داریوش مصطفوی، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای از ارسال مدارک تا پیش از سرانجام موعد اطلاع داد و خاطرنشان کرد که استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده اند.

مصطفوی که میهمان شب گذشته برنامه فوتبال برتر بود، با تاکید دوباره به این موضوع که AFC سال جاری جدی تر از همواره پیگیر قضیه حرفه ای شدن باشگاههاست گفت: نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، یک نامه 478 صفحه ای بود و 14 آیتم اصلی داشت. حتی یک مورد را هم اگر نداشته باشی رد هستی. از عربستان 9 تیم، از کره 3 تیم و از چین 4-5 تیم بخاطر این موارد حذف شدند. AFC سال جاری تصمیم گرفته که تیم هایی که دستورات اجباری برای سطح A را رعایت نمی نمایند، محروم کند. ما سال هاست که این گرفتاری ها را داریم و باشگاهها باید جواب بدهند.

او از حل مشکل مالکیت که بزرگترین معضل دو باشگاه برای اخذ مجوز بود اطلاع داده و گفت: آقای صدری و آجورلو و بقیه دوستان کمیته استیناف جلسه ای داشتند و مساله مالکیت حل شد و وزیر دارایی نامه ای برای بردن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به فرابورس برای وزیر ورزش نوشتند. کنفدراسیون فوتبال آسیا با مدرک صحبت می نماید و الان که تیم ها به فربورس رفتند باید هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب گردد. این گونه نیست که هر کس در باند بود یا رفیق وزیر بود بیاید. این مدیران که شرایط کنونی را به وجود آوردند کجا هستند؟ این مسائل که مال دوره فعلی نیست، این ها در طول سالیان به وجود آمده است.

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای با انتقاد از مدیران قبلی تاکید نمود: گفتند که استقلال و پرسپولیس را به فرابورس می بریم. اگر این اتفاق بیفتد همه شرایط فرق خواهد نمود. این وزیر ورزش خودش ورزشی است و کار را بلد است. وزیران ورزش قبلی آمدند دورغ گفتند و مردم را سیاه کردند. چه کلمه ای بگویم که به شخصیت آقایان بر نخورد. کسانی که بالاتر از وزیران بودند هم به مردم کم لطفی کردند.

او در پاسخ به این سوال که تکلیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چیست و آیا محرومیت آنها قطعی است گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده است. قبل از سرانجام ضرب العجل تعهداتی که اجباری بود به وسیله ایمیل فرستاده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مصطفوی: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا قطعی نیست، وزیران ورزش قبلی دورغ گفتند و مردم را سیاه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا قطعی نیست، وزیران ورزش قبلی دورغ گفتند و مردم را سیاه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید