مقاصد زیبا و ارزان برای مسافرت های اقتصادی و کم هزینه

به گزارش وبلاگ هم نفس، مسافرت می تواند یک تفریح گران باشد بنابراین همه در تلاش پیدا کردن یک سفر ازران هستند تا پول کمتری برای تمام هزینه های پرواز، هتل، غذا و سوغاتی خرج کنند. به این منظور، ما این لیست شگفت انگیز را برای شما آماده کرده ایم تا با کمترین هزینه از بهترین مکان های دنیا دیدن کنید. با مجله خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه مقاصد ارزان گردشگری دنیا را معرفی کنیم.

مقاصد زیبا و ارزان برای مسافرت های اقتصادی و کم هزینه

[برای خرید بلیط هواپیما و هتل به صفحه اصلی وبلاگ هم نفس مراجعه کنید.]

موراکو (Morocco)

با اینکه قیمت پروازها به آفریقا ممکن است شما را دو دل کند، اما هزینه غذا و سکونت در این کشور جبران پولی که بابت بلیط هواپیما داده اید را می کند. هزینه اقامت در یک ریاد (riad) در مرکز مراکش می تواند کمتر از 50 یورو باشد، و غذاهای خوشمزه نیز هزینه بسیار اندکی خواهند داشت. با قیمت هایی که از فروشگاه های اطراف منزلتان بسیار کمتر است، خرید کردن نیز برای شما بسیار دلپذیز خواهد بود. برای سوغاتی نیز خرید کیف دستی های چرم و لباس بسیار مقرون به صرفه می باشد.

چادر زدن در فرانسه

مسافرت به فرانسه مطمئنا پر هزینه خواهد بود. عوارض جاده ها و غذاهای گران، صفرهای صورت حسابتان را زیاد می کند. اما اگر جایگزینی برای هتل پیدا کنید درهای فرانسه به رویتان باز خواهد شد. فرانسه اردوگا های زیبای زیادی دارد که هزینه اقامت در آن ها شبی کمتر از 18 یورو می باشد. اگر دوچرخه اجاره کنید و باگت و پنیر بخورید، احساس می کنید ملکه ماری آنتوانت (Marie Antoinette) هستید.

ویتنام (Vietnam)

غذای سالم و ارزان، مناظر زیبا و دیدنی، ویتنام را به مقصدی عالی برای مسافرت تبدیل می کند. در حالی که شانه به شانه افراد محلی نشسته اید، بهترین کاسه فو (Pho) عمرتان را به قیمت یک لیوان لاته بخورید.

کاستاریکا (Costa Rica)

تا زمانی که 8 ساعت نشستن در یک اتوبوس را تحمل کنید، هزینه سفر های راه دور در این کشور سرسبز بسیار ارزان خواهد بود. اقامت کنار یک ساحل موج سواری 8 یورو برایتان آب می خورد، و دیدن میمون ها، تنبل ها و تاپیر ها که در جنگل های کاستاریکا زندگی می کنند برایتان هزینه ای ندارد.

تایلند (Thailand)

تایلند مقصد کلاسیک تمام جهانگردان است، که در آن نیازی به اقامت در هاستل ندارند. کلبه های ساحلی، آپارتمان ها و هاستل ها در این کشور از تمام کشورهای دیگر ارزان تر هستند، و تفریحات، غذای محلی و گشت و گذار نیز ارزان هستند. با اطمینان می توان گفت که برای سفر به این کشور اصلا نگران خالی شدن جیبتان نباشید.

لهستان (Poland)

اگر مایل هستید به اروپا سفر کنید، اما خرج زیادی نکنید، لهستان انتخاب بسیار خوبی است. این حقیقت که پول رایج این کشور زلوتی لهستان می باشد و به یورو تغیری نکرده است، تبدیل ارز را لذت بخش می کند. غذا با حجم زیاد، بسیار متنوع و ارزان است و ورودی جاذبه هایی نظیز موزه ها بسیار ناچیز هستند.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "مقاصد زیبا و ارزان برای مسافرت های اقتصادی و کم هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد زیبا و ارزان برای مسافرت های اقتصادی و کم هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید