نقاشی معروف امانوئل لوتز در حراجی کریستیز به فروش گذاشته می گردد

به گزارش وبلاگ هم نفس، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نقاشی معروف امانوئل لوتز در حراجی کریستیز به فروش گذاشته می گردد.

نقاشی معروف امانوئل لوتز در حراجی کریستیز به فروش گذاشته می گردد

تابلوی معروف عبور ژنرال واشنگتن از رود دلاویر که از دهه 1970 تا 2014 در کاخ سفید آویخته شده بود، ماه آینده به حراج گذاشته شده و تخمین زده می گردد که حدود 20 میلیون دلار فروخته گردد.

این نقاشی رنگ روغن یکی از سه نسخه ای است که به وسیله امانوئل لوتز در سال 1851 کشیده شده و تصویرگر مردی است که قرار بود اولین رئیس جمهور آمریکا باشد و در حال راهنمایی نیروهای نظامی در یک لحظه کلیدی از انقلاب آمریکاست.

تنها دو نسخه از این نقاشی موجود است و به گفته پیج کستن مان، متخصص هنر آمریکا در حراجی کریستیز نیویورک اولین نسخه آن در جریان حمله هوایی جنگ جهانی دوم در آلمان نابود شد و دومین نسخه آن در موزه هنر متروپولیتن و نگهداری می گردد و سومین نسخه هم همین نقاشی است که حدود 35 سال بر دیوار کاخ سفید و عمدتا اتاق پذیرایی وست وینگ آویزان بوده و حالا قرار است به فروش برسد.

ابعاد نسخه نگهداری شده در موزه متروپولیتن 3.78 متر در 6.48 متر است و نسخه ای که قرار است بفروش برسد، ابعاد کوچتری حدود 0.9 متر در 1.83 متر دارد.

امانوئل لوتز یک مهاجر آمریکایی آلمانی الاصل و بعلاوه یکی از مخالفان سرسخت بردگی بود. در نقاشی عبور ژنرال واشنگتن از رود دلاویر عمداً چهره های مختلفی را به تصویر کشیده که نماینده مردمان مختلف در آمریکاست.

منبع: همگردی

به "نقاشی معروف امانوئل لوتز در حراجی کریستیز به فروش گذاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی معروف امانوئل لوتز در حراجی کریستیز به فروش گذاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید