پیرعباسی: اهل جا زدن نیستیم، قول ها در حد حرف باقی ماند

به گزارش وبلاگ هم نفس، رئیس هیئت والیبال خورستان گفت: ما اهل جا زدن نیستیم و برای بازی بعدی حتماً در سالن حاضر خواهیم شد ولی باور کنید که تیم دادن وظیفه هیئت نیست.

پیرعباسی: اهل جا زدن نیستیم، قول ها در حد حرف باقی ماند

به گزارش وبلاگ هم نفس، تیم خانه بسکتبال خوزستان، تنها تیم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال است که به وسیله یک هیئت استانی اداره می گردد. این یعنی، حامی اقتصادی مشخصی برای تیم وجود ندارد. محدودیت منابع اقتصادی هیئت خوزستان، تیم این هیئت را به مقدار 10 بازی در لیگ برتر پیش برد اما بازی یازدهم مقابل شهرداری گرگان، لغو شد، چون بودجه تیم برای خرید بلیط و اسکان در تهران کافی نبود!

مجتبی پیرعباسی، رئیس هیئت بسکتبال خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ هم نفس گفت: تیم ما اسپانسر ندارد. اگر مجموع یاری هایی که پارسال و سال جاری به تیم شده را حساب کنید به مقدار دستمزد یک بازیکن هم نمی گردد. من به خاطر دلم هر کاری که از دستم برمی آمد برای تیم انجام دادم.

مدیرعامل تیم خانه بسکتبال خوزستان در خصوص شکست فنی تیمش مقابل شهرداری گرگان گفت: به ما اعلام کردند بازی به تعویق افتاده است ولی برگه بازی را برای من ارسال نموده اند که باخت فنی 20 بر صفر برای ما در نظر گرفته شده است.

پیرعباسی توضیح داد: ما اسپانسر نداریم و از هر ارگانی و سازمانی که بضاعت دارد، دعوت می کنیم به مقدار خرید بلیط یا رزرو هتل به ما یاری کند. من از جیب خودم برای تیم هزینه کردم ولی باور کنید که میلیاردر نیستم تا بیشتر خرج کنم.

وی افزود: در شروع فصل، قول هایی به ما داده شد ولی متاسفانه همه در حد قول و حرف باقی ماند. ما یکی از برترین مربیان لیگ را که سابقه قهرمانی هم در لیگ برتر دارد به تیم آوردیم و بازیکنان جوان و بازیکن خارجی مقرون به صرفه قیمتی هم به خدمت گرفتیم. ما بدشانس هم بودیم چون تنها بازیکن خارجی مصدوم لیگ، بازیکن ماست.

پیرعباسی در سرانجام گفت: ما اهل جا زدن نیستیم و برای بازی بعدی حتماً در سالن حاضر خواهیم شد ولی باور کنید که تیم دادن وظیفه هیئت نیست.

رضا یعقوبی

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیرعباسی: اهل جا زدن نیستیم، قول ها در حد حرف باقی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرعباسی: اهل جا زدن نیستیم، قول ها در حد حرف باقی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید