پیشی گرفتن مربی وطنی از آلکنو در کسب نتایج

به گزارش وبلاگ هم نفس، تیم ملی والیبال ایران عملکرد خوبی در لیگ ملت ها داشته و از 9 بازی که در این رقابت ها به میدان رفته صاحب 5 پیروزی شده است.

پیشی گرفتن مربی وطنی از آلکنو در کسب نتایج

تیم ملی والیبال ایران که با ترکیبی متفاوت و با کادرفنی ایرانی در لیگ ملت ها شرکت نموده توانسته در 9 بازی خود در این رقابت ها به 5 پیروزی دست پیدا کند. شاگردان عطایی تا به امروز تیم های آمریکا، استرالیا، لهستان، چین و کانادا را مغلوب نموده اند و هنوز 3 بازی مقابل تیم های ایتالیا، صربستان و اسلوونی در پیش دارند. این تیم در دوره فعلی لیگ ملت ها باید در مجموع در 12 بازی به میدان برود و با توجه به اینکه تا به امروز از 9 بازی صورت گرفته خود صاحب 5 پیروزی شده عملکرد بهتری نسبت به دوره پیشین این رقابت ها داشته است.

تیم ملی والیبال در سال گذشته و با حضور آلکنو که با رقمی سنگین به ایران آمده بود در لیگ ملت ها از 15 بازی خود تنها به 5 پیروزی دست پیدا کرد و در 10 بازی مغلوب گردید. با این اوصاف می توان عملکرد عطایی را نسبت به عملکرد آلکنو بهتر ارزیابی کرد. چرا که میانگین پیروزی عطایی در لیگ ملت ها 55درصد و برای آلکنو تنها 33درصد بوده است.

حتی اگه تیم ملی از 3 بازی آینده خود در لیگ ملت ها امتیازی کسب نکند و صاحب پیروزی نشود باز هم به لحاظ آماری عطایی نسبت به آلکنو عملکرد بهتری داشته است.

منبع: فرارو

به "پیشی گرفتن مربی وطنی از آلکنو در کسب نتایج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشی گرفتن مربی وطنی از آلکنو در کسب نتایج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید