49 هزار شغل با ارائه تسهیلات در بخش گردشگری ایجاد شده است

به گزارش وبلاگ هم نفس، خبرگزاری مهر/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، 49 هزار شغل با ارائه تسهیلات در بخش گردشگری ایجاد شده است.

49 هزار شغل با ارائه تسهیلات در بخش گردشگری ایجاد شده است

سید عزت الله ضرغامی در سفر نیم روزه اش به گیلان اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بسیار اهمیت دارد و باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر معرفی فرصتهای سرمایه گذاری به افراد توانمند و دارای صلاحیت افزود: فرصتهای سرمایه گذاری در بخش گردشگری به افراد علاقمند، دغدغمند و توانمند معرفی و سپرده گردد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری احصاء شده است، گفت: مجوزهای بی نام برای سرعت بخشی به فرایند روند سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اخذ شده و لذا سرمایه گذار فقط کافی است دکمه انتخاب را فشار دهد.

ضرغامی از ایجاد اشتغال برای 49 هزار نفر در حوزه گردشگری اطلاع داد و اعلام کرد: این تعداد شغل با ارائه تسهیلات در بخش گردشگری رقم خورده است.

وی با تاکید بر لزوم اعتمادسازی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری افزود: سرمایه گذاری در بخش گردشگری سودآور و مقرون بصرفه است که البته این باور باید در سرمایه گذاران حوزه گردشگری ایجاد گردد.

وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه آینده سرمایه گذاری در بخش گردشگری روشن و سودآور است، گفت: گیلان جزو استانهای ممتاز و پیش رو در حوزه گردشگری است.

ضرغامی با بیان اینکه گیلان فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در عرصه گردشگری است، افزود: طبیعت، آب هوا، تنوع اقلیمی و بعلاوه جاذبه های گردشگری و تاریخی گیلان، این استان را به عنوان مقصد اصلی گردشگران تبدیل نموده است.

وی با تاکید بر اینکه به شدت مخالف دست اندازی به محیط زیست، جنگل ها و باغات هستیم، افزود: جنگل هیرکانی ثبت جهانی شده و به جدیت مراقب این جنگل زیبا هستیم.

وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه باغات و اراضی کشاورزی و باغی گیلان منحصر بفرد است، گفت: در حفظ طبیعت چشم نواز، باغات زیبا و اراضی شالیزاری و باغی گیلان همه مسئول هستند.

ضرغامی از پیش بینی 10 هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه گردشگری اطلاع داد و افزود: پرونده های سرمایه گذاری آماده ارسال به بانک جهت دریافت تسهیلات حدود 10 هزار میلیارد تومان است.

منبع: همگردی

به "49 هزار شغل با ارائه تسهیلات در بخش گردشگری ایجاد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "49 هزار شغل با ارائه تسهیلات در بخش گردشگری ایجاد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید