دوچرخه سواری

روش های از بین بردن چربی زیر بغل

قبل از شروع هر برنامه ورزشی یا رژیم غذایی نو، توصیه می شود با یک متخصص مراقبت های بهداشتی یا تناسب اندام مشورت کنید تا مطمئن شوید که برای نیازها و اهداف فردی ایمن و مناسب است.

28 تیر 1402

اگر سیاتیک دارید این 8 کار را انجام ندهید

اگر سیاتیک دارید در کنار تمام راهکارهای درمانی که پزشک به شما توصیه می کند، کارهایی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. وقتی پادرد ندارید خیلی از کارها ممکن است به نظرتان بی ضرر بیاید؛ اما با انجام این کارها درد سیاتیک تان جرقه خواهد خورد.

3 بهمن 1401

سرگرمی در پارک های سبز و جنگلی تهران !

تو فصل بهار و تابستون وقتی گشت و گذار و پیک نیک های خانوادگی به پارک های جنگلی تهران ختم میشه، خاطره های خوشی از سرگرمی برای شما به یادگار می مونه. صدای پرنده ها، وجود درخت ها و خیلی چیزهای دیگه باعث میشه تا لحظه های خوبی تو این پارک ها داشته باشین.

20 دی 1401

شپش سر یا پدیکولوز کپیتیس چطور تشخیص داده می گردد و درمان آن چیست؟

شپش ها حشرات ریز هستند که از خون انسان تغذیه می نمایند. هجوم شپش سر اغلب بچه ها را درگیر می نماید و معمولاً از انتقال مستقیم شپش از مو های یک فرد به مو های دیگر ناشی می گردد.

28 اردیبهشت 1401

با دویدن منظم از مهمترین علت نابینایی پیشگیری کنید

بهداشت نیوز/ بر اساس مطالعه ای که نتایج آن در شماره اخیر نشریه بین المللی بیماری های چشم منتشر شد دویدن منظم، خطر ابتلاء به آب مروارید را کاهش می دهد.ورزش منظم، با تقویت دفاع آنتی اکسیدانی بدن در برابر تخریب ناشی از رادیکال های آزاد، از عدسی چشم مراقبت...

23 شهریور 1399

چهار طرح به منظور مدیریت مصرف کاغذ، پسماند های ساختمانی و حمل و نقل در دانشگاه سمنان اجرا شد

دبیر شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه سمنان از اجرای چهار طرح به منظور مدیریت پسماند های ساختمانی و مصرف کاغذ و نیز حمل و نقل سبز در این دانشگاه اطلاع داد.

14 دی 1398

سانور در یک نگاه

سانور شهری ساحلی در اندونزی است و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در این کشور به شمار می رود. سواحل بی نظیر، فعالیت ها مهیج و دیدنی های سانور سالانه گردشگران زیادی را بخصوص از اروپا به این شهر جذب می کند.

7 دی 1398