اعتراض باشگاه پیکان به داوری؛ پنالتی مان مقابل استقلال گرفته نشد

به گزارش وبلاگ هم نفس، مسئولان باشگاه پیکان تهران اعتقاد دارند که پنالتی این تیم مقابل استقلال گرفته نشده است و نسبت به این موضوع اعتراض نموده اند.

اعتراض باشگاه پیکان به داوری؛ پنالتی مان مقابل استقلال گرفته نشد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ هم نفس، تیم های استقلال و پیکان عصر شنبه در چارچوب ملاقاتهای هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند. در دقیقه 27 این مسابقه رضا جبیره مهاجم خودروسازان در محوطه جریمه پیکان سرنگون شد، اما رضا کرمانشاهی داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت و رأی به ادامه بازی داد.

این صحنه با اعتراض بازیکنان و کادر فنی پیکان در جریان مسابقه همراه شد؛ هرچند تأثیری در تصمیم داور نداشت. از این رو بعد از سوت خاتمه بازی بعضی کارشناسان داوری نیز به اظهار نظر درباره صحنه مشکوک پیش آمده در دقیقه 27 پرداختند.

حالا مجموعه باشگاه پیکان با اتکا به نظر بعضی کارشناسان داوری از جمله نوید مظفری اعتقاد دارند که داور بازی باید در این صحنه خطای پنالتی مسعود ریگی هافبک استقلال را روی جبیره داخل محوطه جریمه اعلام می کرد و حق شان در این صحنه خورده شده است. اعتقاد آنها بر این است که ریگی در محوطه جریمه دست مهاجم سفیدپوش را گرفته و به او اجازه حرکت نداده است.

اعضای تیم پیکان بعد از ملاقات جام حذفی مقابل استقلال هم اعتراضات شدیدی به داوری مسابقه داشتند و حالا بعد از بازی لیگ رجحان شان برابر آبی پوشان پایتخت هم معتقدند یک پنالتی به سودشان گرفته نشده است.

باید منتظر ماند و دید نظر کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک ملاقات استقلال و پیکان چیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعتراض باشگاه پیکان به داوری؛ پنالتی مان مقابل استقلال گرفته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض باشگاه پیکان به داوری؛ پنالتی مان مقابل استقلال گرفته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید